کد خبر 327706
تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۹

فرمانده انتظامی شهرستان بویراحمد از مرگ پسر بچه 10 ساله‌ای بر اثر سقوط از کوه «پازنان» روستای دشتروم خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، ستاد فرماندهی آتش‌نشانی در ساعت 13:01 دقیقه روز گذشته با دریافت خبر وقوع این حادثه بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاههای 46 و 40 و گروه امداد و نجات 1 و خودرو بالابر ایستگاه 1 را به محل حادثه در خیابان جمهوری اسلامی، نرسیده به ابوریحان اعزام كرد.

امیر هاتفی افسر آماده منطقه 5 عملیات سازمان آتش نشانی تهران در این باره گفت: درطبقه دوم یک ساختمان مسکونی 2 طبقه به متراژ تقریبی 30 متر مربع، بر اثر نشت گاز پیک نیکی آتش سوزی رخ داد که درجریان آن صاحب خانه که پیرمردی 60 ساله بود در میان آتش گرفتار و دچار سوختگی و دود گرفتگی شد.

نجات یک نفر از میان آتش منزل+تصاویر

وی افزود: آتش نشانان بلافاصله پس از ایمن سازی محل با قطع سیستم برق و گاز این ساختمان مسکونی، به دو گروه تقسیم شده و گروه اول توسط یک رشته لوله آبده به مقابله با این آتش سوزی رفتند و گروه دوم هم به طور همزمان به جستجو و نجات محبوسین احتمالی در ساختمان پرداختند.

هاتفی تصریح کرد: در جریان این حادثه، شخص گرفتار توسط آتش نشانان نجات پیدا کرد که تحویل عوامل اورژانس شد.

این فرمانده آتش نشانی در خصوص علت بروز آتش سوزی اظهار داشت: تحقیقات بیشتر در خصوص علت وقوع این حادثه هم اکنون توسط کارشناسان آتش نشانی منطقه ادامه دارد.
{$sepehr_album_15223}
برای مشاهده تصاویر در اندازه بزرگتر به روی آن کلیک کنید


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.

منبع: پایگاه 125

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس