سقوط سقف بتونی زیر زمین یک ساختمان در حال ساخت بر روی کارگر ساختمانی در خیابان بهار شمالی مرگ وی را در پی داشت.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، در پی تماس شهروندان با سامانه 125 و اطلاع رسانی این حادثه، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 73و گروه امداد و نجات 13 مستقر در ایستگاه 53 را ساعت 15:12دقیقه روز گذشته به محل حادثه در خیابان بهار شمالی، کوچه شیرین اعزام کرد.

یداله مددی افسرآماده منطقه 6 عملیات که از لحظات اولیه در محل حادثه حضور داشت در این باره گفت:در محل حادثه یک ساختمان در حال احداث مشاهده می شدکه سقف بتونی قسمت زیر زمین آن را کارگران بتون ریزی کرده بود ند.

وی افزود: در محل حادثه ناگهان یک قطعه بتون 4 در 6 متر از سقف جدا شده و با تمامی وزن بر روی کارگر21 ساله به نام حسین -س که در زیر زمین در حال کار بود، سقوط کرده بود.

وی ادامه داد: آتش نشانان بلافاصله پس از ایمن سازی محل حادثه، عملیات را با استفاده از جک های بادی وپایه های هیدرولیک آغاز کرده و قطعه بتونی سقوط کرده را در عملیاتی حساس از روی کارگر برداشته و وی را به سطح زمین منتقل کرده و تحویل امدادگران اورژانس حاضر در محل دادند که پس از معاینه فوت وی توسط آنان تایید شد.
{$sepehr_album_15456}


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.

منبع: پایگاه 125

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • بهرنگ ۱۶:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
    0 0
    بیچاره
  • محسن ۱۶:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
    0 0
    بگو: مرحوم "بیچاره" چه صیعه ایه؟
  • ۱۷:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
    0 0
    مهندس ناظرا بی عرضه اند!
  • ali ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۱
    0 0
    ساختمان از اولش اینقدر بی بنیان باشه ببین آخرش چی میشه لابد کلا آوار میشه روی ساکنین به این میگن نظام مهندسی!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس