گروه بین‌الملل مشرق- سرخط اخبار ایران در رسانه‌های صهیونیستی به همراه گزیده‌ای از مهمترین مطالب آن در ادامه برای استفاده کارشناسان و مخاطبان محترم آمده است:

مشرق: محورهای اصلی اخبار روز گذشته رسانه‌های انگلیسی‌زبان صهیونیست‌ها درباره ایران شامل انتقاد معاون وزیر خارجه از نقشه نتانیاهو برای تجزیه عراق و منطقه، استفاده یهودیان از جن برای جاسوسی، انتقاد دیپلمات‌های هسته‌ای از عدم پیشرفت در مذاکرات با ایران، و محکومیت یک روزنامه‌نگار ایرانی به ضربات شلاق و حبس در زندان می‌شود.

یدیعوت آحارانوت/ ایران از تجزیه عراق به عنوان نقشه اسرائیل انتقاد کرد

ایران روز یکشنبه گفت که از گزینه نوری مالکی برای ماندن به عنوان نخست‌وزیر عراق حمایت می‌کند، اما همچنین آماده است تا از هر نامزد دیگر انتخاب شده توسط پارلمان عراق نیز حمایت کند.

اسرائیل

معاون وزیر امور خارجه ایران روز یک‌شنبه گفت: "ما هرگز اجازه نخواهیم داد که رویاهای نتانیاهو در مورد فروپاشی عراق و منطقه به واقعیت تبدیل شود."

حسین امیر عبداللهیان همچنین از آمریکا به خاطر انجام "هیچ اقدام عملی در مبارزه با تروریسم" انتقاد کرد. وی گفت: "در بهترین حالت، رفتار آمریکا در طول سه هفته گذشته ابراز تردید در مورد عراق بوده است. ما نیازی به همکاری و یا مذاکرات با آمریکا در مورد عراق نمی‌بینیم."

هاآرتص/ روحانی ایرانی: یهودیان ساحر هستند

یک روحانی ایرانی یهودیان را به مهارت در ساحری متهم کرده و گفت: اسرائیل از قدرت خود در برابر ایران استفاده می‌کند.

این استاد دانشگاه تهران، که به تازگی در تلویزیون دولتی ایران مصاحبه کرده، گفت: یهودیان از جادوگری برای جاسوسی استفاده می‌کنند. ولی‌الله نقی‌پورفر در پاسخ به این سؤال مجری برنامه که "آیا می‌توان از جن برای در جمع‌آوری اطلاعات استفاده کرد؟" پاسخ داد: "یهود در جادوگری بسیار ماهر است. در واقع اکثر جادوگران یهودی هستند."

اسرائیل

این دو در ادامه به بحث در مورد استفاده اسرائیل از جن‌ها علیه ایران و ارتباط بین یهودیت و جادوگری ادامه دادند.

یدیعوت آحارانوت/ دیپلمات‌ها: مذاکرات هسته‌ای ایران پیشرفت اندکی داشت

دیپلمات‌ها روز دوشنبه گفتند: ایران همچنان مقابل تلاش‌ها برای محدود کردن فعالیت‌های هسته‌ایش مقاومت می‌کند، در حالی که مهلت 20 ژوئیه رو به پایان است.

اسرائیل

دو دیپلمات تصریح کردند: پیش‌نویس توافقنامه هنوز جاهای خالی زیادی دارد. این نشان می‌دهد اختلاف‌نظر درباره محدودیت‌هایی که ایران باید در ازای پایان تحریم‌ها بپذیر وجود دارد.

بزرگ‌ترین مشکل هنوز هم غنی‌سازی اورانیوم است. تهران مصر است که 50 هزار سانتریفیوژ غنی‌سازی داشته باشد، در حالی که واشینگتن می‌گوید تنها اجازه استفاده از بخشی از این تعداد را به ایران می‌دهد.

تایمز اسرائیل/ روزنامه‌نگار ایرانی به 50 ضربه شلاق و 2 سال زندان محکوم شد

مرضيه رسولی روزنامه نگار ایرانی روز دوشنبه گفت که به دلیل انتشار تبلیغات ضد حکومت تهران به دو سال حبس در زندان اوین و 50 ضربه شلاق محکوم شده است.

اسرائیل

در بیانیه روز دوشنبه در توییتر، رسولی گفت که به "تبلیغ علیه نظام و اخلال در نظم عمومی از طریق شرکت در تجمعات" متهم شده است. اتهام اول برای محکوم کردن فعالان و روزنامه‌نگاران پس از انتخابات ریاست‌جمهوری سال 2009 که موجب تظاهرات گسترده ضد حکومت شد، بارها توسط قوه قضائیه محافظه‌کار ایران مورد استفاده قرار گرفته است.

رسولی بدون توضیح بیش‌تر گفت که محکومیت پیشنهادی توسط دادگاه تجدید نظر نیز تایید شده است و تنها افزود "من فردا باید برای اعمال حکم به زندان بروم."

صبا آذرپیک یکی دیگر از روزنامه‌نگاران اصلاح‌طلب نیز بیش از یک ماه است که در بازداشت به سر می‌برد، بدون این‌که قادر به تماس با خانواده‌اش باشد.

رئیس جمهور ایران، حسن روحانی، که خود را میانه‌رو معرفی می‌کند​​، وعده داده است در مورد مسائل اجتماعی، فرهنگی و رسانه‌ای آزادی بیش‌تری ایجاد کند. با این حال، از آگوست سال 2013 که روحانی رئیس‌جمهور ایران شد تا کنون روزنامه‌های محافظه‌کار و همچنین آنهایی که اصلاح‌طلب هستند با تعطیلی موقت از سوی قوه قضائیه مواجه شده‌اند، و همچنین سه روزنامه اصلاح‌طلب نیز برای همیشه بسته شده‌اند.


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 13
  • در انتظار بررسی: 5
  • غیر قابل انتشار: 10
  • سلاله ۰۲:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۸
    4 1
    من قبول دارم در سوره بقره آمده که خداوند به بهودیان علم سحر را یاد داده و آنان از این علم سوء استفاده رو کردن به همین دلیل هاروت و ماروت رو که دو فرشته بودند را فستادند برای آموزش ابطال این سحر و جادو و قبول دارم که جن وجود داره زیرا در قران سوره ای به نامشون هست. ولی در جای دیگه از کلام الله امده که می گه تا خداوند چیزی رو نخواد انجام نمی شود و اونقدر خدای من عزیز و بزرگه که هیچ جن و پری و شیطان و ... بهش نمی تونن حتی نگاه کنن چه برسه به عرض اندام مقابل خواستش
  • ۰۵:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۸
    0 3
    جن و ارتباط با یهودیان این آقا خودش یهودی و عامل آن ها نیست و جنگ روانی را به نفع دشمن صهیونیستی مدد نمی کند
  • صداقت ۰۶:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۸
    4 2
    اگر می توانستن از جن استفاده کنند که نیازی به هواپیمای جاسوسی و پهپاد و این همه سازمانهای مخفی و تربیت جاسوس نبود که جناب!!!
  • ۰۸:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۸
    1 2
    به هر حال اون مورد جن جاي بررسي داره- طبق قرآن جن وجود داره- و ما مي دونيم احضار جن هم وجود داره
  • جن شناس ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۸
    0 2
    خداوند به یهودیان اموزش سحر نداده به غیر یهود هم همینطور این خود جنیان بودن که به انسانها سحر اموختند و خداوند برای کمک به انسان های اون زمون اون دوفرشته رو به زمین فرستاد تا تعالیم باطل سحر رو یاد بدن البته از تعالیم همون دو فرشته هم سواستفاده شد ...
  • ۱۶:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۸
    1 3
    بابا بیابد به قران مراجعه کنیم خرافات نگیم
  • کارشناس علوم قرآنی ۱۷:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۸
    2 1
    شک نکنیداین حرف درسته.درقرآن تاکید شده علاوه برسحر شیاطین جن به یکدیگروحی میکنند وبرای اغوای مومنین حقیقی قسم خورده هستندوتلاش میکنند.مومنین بایدآگاه ودرحرزایمان بخداواهل بیت باشند.حتی درجنگها نیز ازلشکریان جن استفاده میکنندودراحادیث برای مقابله با این مسائل دستوراتی داریم.
  • علی اصغر ۲۲:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۸
    1 1
    قرآن کریم به وضوح و خیلی شفاب اشاره دارد که بعضی از انسان ها به جن پناهند میشوند برای بهرمندی از دنیا .
  • ناشناس ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۹
    0 0
    ارتباط جريان صهيونيسم با اجنه به خصوص با توجه به تاريخ يهودقابل انكارنيست دوستان.خودشون هم در جنگ با حزب الله يك بار شبيه اين موضوع را مطرح كردند واقعا پيشنهادميكنم سخنراني هاي آقاي رائفي پور رو بشنويد.يا حداقل دنبال موضوع حضور گسترده ي اجنه در آخرالزمان روي زمين در روايات برويد
  • محمد مهدی ۲۰:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۶
    1 3
    این موضوع حقیقت داره اما معمولا در جلسات مهم امنیتی بسم الله گفته میشود و شیاطین جنی نمیتوانند استراق صمع کنند . همتونو دوست دارم یاعلی
  • یاسمن ۰۰:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۸
    0 1
    سلام بله جن وجود داره,,,و من وقتی از جنایات داعش میخونم یاده فیلم ملک سلیمان میافتم,,,,یهودیا جنهای   یهودی رو وارد بدن داعشیها کردن درست مثل فیلمملک سلیمان
  • گلی US ۱۶:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۲
    0 1
    اسراییلی ها هر کاری می کنند که به مسلمانان ضربه بزنند و از انجا که بهترین ساحران یهودی ها هستند پس هیچی از اونها بعید نیست
  • ایرج IR ۰۵:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۲
    1 0
    به نظر من به برکت و رحمت لطف خدا وزحمات دلیر مردان سپاه پاسداران که خود م در دفاع مقدس در کنار شون جنگیدم وهوشیاری فرمانده وقت علی خامنه ای قهرمانی ایرانیان و جهانیان بعدها خواهند فهمید که این مرد کیست تمام

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس