کد خبر 320015
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۲

مدیر عامل اتحادیه کشوری تعاونی‌های سهام عدالت با بیان اینکه گاهی شنیده می‌شود که برخی سهامداران عدالت آن را به صورت وکالتی می‌فروشند، گفت: این کار غیرقانونی است و سبب متضررشدن دو طرف معامله خواهد شد.

 به گزارش مشرق، داریوش پاک بین با بیان اینکه سازکار داد و ستد شفاف و بدون پیامد منفی مانند ایجاد انحصار در بخش خصوصی، در دست بررسی است، گفت: هرگونه خرید و فروش خارج از این چارچوب، باطل است.

وی تاکید کرد: توصیه موکد ما به شهروندان نگهداری این سهام است تا از همه ارزش ها و منافع و مزایای آن بهره برداری کنند. پاک بین اظهار داشت : طرح توزیع سهام عدالت که از سال 1385 آغاز شده است ، فقط محدود به خرید و فروش سهام نیست بلکه بستری گسترده برای توسعه اقتصادی و سرمایه گذاری های مشترک و توسعه اشتغال در سراسر کشور است.

مدیر عامل اتحادیه کشوری تعاونی های سهام عدالت، گفت: این طرح در جهان بی نظیر و موفق است و اهداف اصلی آن انتقال مدیریت و مالکیت و گسترش عدالت اجتماعی و توسعه فرهنگ سهامداری است و از شهروندان مشمول سهام عدالت هم انتظار داریم در حفاظت از دستاوردهای این طرح همکاری کنند.

وی افزود: طرح توزیع سهام عدالت بیش از دو سوم جمعیت کشور را شامل می شود و شورای تخصصی اصل 44، امور مربوط به تکمیل اهداف اقتصادی سهام عدالت را با جدیت پیگیری می کند و یکی از کارها تعیین سازکار فروش سهام در بازار سرمایه است.

پاک بین گفت: ساماندهی حدود 50 میلیون نفر در 31 شرکت توزیع سهام عدالت استانی فرصت بسیار خوبی برای اجرای طرح های اقتصادی مردم محور فراهم کرده است و نباید همه ارزش های آن را در‌آزادسازی خرید و فروش سهام عدالت محدود کنیم بلکه می توان از پشتوانه آن در دریافت تسهیلات و اجرای طرح های عمرانی بزرگ استفاده کرد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس