مجله خبری این هفته به موضوعات مختلفی پرداخته است که از آن جمله می توان به مه آفريد اميرخسروي(روي پرده و پشت پرده)، از خاتمي تا روحاني، مخفيانه و عجولانه!، پروژه‎‎هاي جنسي تابستانه!، مسئوليت حکومت، هشدار به کاسه‎‎هاي داغ‎تر از آش، مرگ تدريجي يک هژموني و ...

روایت به گزارش مشرق، یکصد و نود و هفتمین شماره هفته‌نامه «پنجره» به مدیرمسئولی دکتر علیرضا زاکانی در 116 صفحه و بهای 50000  ریال روی پیشخوان کیوسک‌های روزنامه‌‌فروشی قرار گرفت. نسخه الکترونیکی نیز با 40 درصد تخفیف در سایت هفته‌نامه به آدرس panjerehweekly.ir فروخته می‌شود.


شماره 197 هفته‌نامه پنجره با پرونده ویژه‌ای در مورد ربع قرن رهبری حضرت‌آیت‌الله العظمی خامنه‌ای در جمهوری اسلامی ایران منتشر شد. يک روح در دو قالب (تجلي روح بندگي و صلابت بنيانگذار کبير انقلاب اسلامي در وجود مبارک مقام معظم رهبري) عنوان سرمقاله این هفته است که به قلم دکتر زاکانی نوشته شده است. همچنین این پرونده با یادداشتی از سردبیر این هفته‌نامه با عنوان «حوالت تاریخی شیعه» با موضوع ضرورت فهم اندیشه سیاسی ولایت فقیه در بستر تاریخی و اجتماعی ایرانیان آغاز شده و در ادامه یادداشت‌هایی از فرید‌الدین حدادعادل، سعید صدرائیان، محمدرضا زائری و ... همراه شده است.

بررسي ابعاد مختلف انديشه ولايت فقيه و نقش ولي فقيه در ميزگردي با حضور احمد جهان بزرگي، علي ذوعلم و فؤاد ايزدي؛ ولايت فقيه  از مدينة النبي تا تهران، الگوي کارآمد مديريتي در امتداد خط امام (ره)، داستان يک حجره (خاطراتي منتشر نشده از آيت الله خامنه اي به قدمت شش دهه) سيدهادي خسروشاهي، ابعاد شخصي زندگي رهبر معظم انقلاب در گفتگو با دکتر عليرضا مرندي، ناگفته هايي از زبان مسئول تيم سلامت رهبر انقلاب، فتنه هاي هفتگي، مسئوليت‎ها و موانع رهبري در جمهوري اسلامي، هنر خلق انديشه و آرمان متعالي، تأملي درتفاوت‎‎ مديريت و رهبري، گريز از اخباري گري و فتح باب اجتهاد، نگاهي به ابعاد انديشه اجتماعي و تفکر تاريخي رهبر انقلاب و وضع امروز ما و رهبري آيت‎الله خامنه‎اي در مواجهه با فرهنگ نئوليبراليستي در گفت‎وگو با دکتر شهريار زرشناس  از جمله یادداشتها و مصاحبه های این بخش است.

روایت

انديشه در خدمت تعالي، پايان نامه هايي که درباره رهبر انقلاب نوشته شده اند، بررسي ادوار مختلف زندگي آيت الله العظمي خامنه اي در گفت‎وگو با دکتر يعقوب توکلي، نگارستان ولايت(نقش و نگار کمند عشق) یادداشتی از جواد محدثي نیز از دیگر بخشهای این ویژه نامه است.

شايد اين قصه ما باشد(نگاهي به تقريظات مقام معظم رهبري بر آثار ادبي) نوشته احمد شاکري، استعدادهاي مکنون يک رهبر(نگاهي کوتاه به زندگي ادبي حضرت آيت‎الله خامنه اي) از محسن مومني، خورشيد آسمان انقلاب(مرهمي بر اضطراب فقدان حضرت امام (ره) به قلم محمدرضا سرشار، تدابير اجرايي و مديريتي رهبر معظم انقلاب  در گفت‎وگو با دکتر منوچهر محمدي، مسئله يهودي‎ستيزي نيست، راهبرد‎هاي ر‎هايي قدس شريف به قلم محمدجواد اخوان بررسي راهبردهاي منطقهاي مقام معظم رهبري در گفتگو با حسين شيخ الاسلام، تاکتيک رهبر ايران در رويارويي با غرب، اين مرد يک نابغه است، سوالي که هم‎چنان راز بزرگ رهبر عاليمقام ايران باقي مانده است.

روایت

نوشته ميشل کراولي و ترجمه محمد مظهري، اميد تربيت 10 ميليون حافظ(مروري بر منويات مقام معظم رهبري در مورد قرآن کريم)، بررسي 25 سال رهبري حضرت آيت‎الله خامنه‎اي  در گفت‎وگو با محمدرضا باهنر، اذعان وزير فرهنگ دولت اصلاحات: زندگی اقتصادی بدون یک نقطه خاکستری، حضرت آيت الله خامنه‎اي از نگاه بزرگان، آزاد مرد اخلاق محور(بررسي تطبيقي آزادي از ديدگاه مقام معظم رهبري و ليبراليسم) از دیگر یادداشتها و گفتگوهای این پرونده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • صالح عباس نژاد ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۱
    0 0
    اگر استکبار جهانی اجازه دهد رسانه‌های دنیا آزادانه فقط سخنرانی های مقام معظم رهبری را پخش کنند اکثریت قریب به اتقاق مردم دنیا به حمایت حضرت امام خامنه‌ای قیام می‌کنند و ایشان را به عنوان رهبر جهان انتخاب می‌کنند.
  • ۱۸:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۰
    0 0
    درود بر رهبر عزیز ایران امام خامنه ایی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس