کد خبر 307266
تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۶

همسر سردار محمدباقر نیکخواه بهرامی از بازیابی بخشی از خاطرات این پیشکسوت جنگ خبر داد.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، شهناز صرامی در این باره توضیح داد: با توجه به آسیب شدیدی که به جمجمه همسرم وارد آمده بود و برخلاف آنچه می‌پنداشتیم که ممکن است خاطرات وی با تاخیر چندین ماه بازیابی شود، اما اکنون شاهد آن هستیم که هرگاه از دوستان و همرزمانش به ملاقتش می‌آیند، خاطرات و وقایع را به دقت روایت می‌کنند و فقط کمی در یادآوری اسامی مشکل دارد. از نظر جسمی نیز برخی فعالیت‌ها را که به کمک خانواده انجام می‌داد اکنون خودش به تنهایی قادر به انجام آن است و هر روز از نظر جسمی روند بهبودی‌اش افزایش می‌یابد.

سردار محمد باقر نیکخواه بهرامی فرمانده جنگ‌های نوین قرارگاه خاتم الانبیا(ص) در دوران دفاع‌مقدس ساعت 16:30 دقیقه روز چهارشنبه هفتم اسفندماه سال 1392 و در مسیر رفتن به زیارت امام رضا(ع) در خیابان دانشگاه مشهد دچار این حادثه رانندگی شد و در بیمارستان امدادی شهید «کامیاب» این شهر مورد عمل جراحی قرار گرفت.

سردار محمدباقر نیکخواه بهرامی در کنار سمت‌هایی که در دوران دفاع مقدس داشته است، به عنوان پژوهشگر و نویسنده دفاع مقدس هم کتاب‌هایی همچون «جنایت جنگی» و «ماشین روحیه» را به چاپ رسانده است.علاوه بر این چند سال مسئول تبلیغات جبهه و جنگ «قرارگاه کربلا» بوده است.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس