نماینده ولی‌فقیه در نیروی قدس سپاه پاسداران گفت: شهید کامیاب نمونه بارز توجه به سیره علما و دین اسلام بود که از نوجوانی برای تحصیل علوم دینی وارد حوزه علمیه مشهد شد و به عمق بخشی به اعتقادات، بصیرت و امام شناسی‌خود پرداخت.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، حجت‌الاسلام علی شیرازی در مراسم گرامیداشت سالروز شهادت شهید کامیاب که در حرم مطهر رضوی برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این شهید والامقام اظهار کرد: امروز باید با خون شهدایی نظیر شهیدان کامیاب و کاوه و دیگر شهدای غرورآفرین اسلام عهد و پیمان ببندیم تا یک بار دیگر قدرت خود را با تکیه بر خون شهدای‌مان به دشمنان خود نشان دهیم و با این حرکت به دشمنان این مرز و بوم ثابت کنیم هیچ‌گاه به آنها اجازه نمی‌دهیم خون و آرمان‌های شهدای‌مان را پایمال کنند.

وی افزود: شهید کامیاب نمونه بارز توجه به سیره علما و دین اسلام بود که از نوجوانی برای تحصیل علوم دینی وارد حوزه علمیه مشهد شد و به عمق بخشی به اعتقادات، بصیرت و امام شناسی‌خود پرداخت.

شهید حجت الاسلام سیدرضا کامیاب در 7 مردادماه سال 1360 در مشهد مقدس و توسط عوامل منافقین کوردل به شهادت رسید و پیکر مطهرش اکنون در حرم مطهر رضوی آرمیده است، از این شهید والامقام سه فرزند پسر و دو دختر به یادگار مانده است.

شهید کامیاب نمونه بارز توجه به سیره علما و دین اسلام بود

شهید کامیاب نمونه بارز توجه به سیره علما و دین اسلام بود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس