کد خبر 304764
تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۰

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعي با اشاره به برنامه های جدید دولت برای توسعه اشتغال زنان گفت: هم اکنون2.2 میلیون نفر زن کارگر بیمه شده در کشور داریم.

به گزارش مشرق، علی ربیعی عصر امروز در مراسم تقدیر از زنان نمونه کارگر و سرپرست خانوار کشور گفت: تلاش برای بهبود وضعیت کارگران به ویژه زنان در دستور کار دولت قرار دارد و در این زمینه گام هایی برداشته می شود.

وزیر تعاون و کار و رفاه اجتماعی اظهار داشت: امروز روز کرامت خانواده در عرصه تولید و ارائه خدمات  است. حضور زنان در عرصه کار در ایران جدید نیست و از گذشته ها زنان فعالیتهایی را در صنایع دستی، بهداشت و کشاورزی انجام می دادند.

ربیعی با اعلام اینکه هم اکنون دو میلیون و دویست هزار زن کارگر بیمه شده در کشور فعالیت دارند بیان داشت: همچنین 400 هزار زن بازنشسته و پانصد هزار بازمانده زن از تامین اجتماعی داریم.

وزیر کار با تاکید بر نقش زنان در تولید ثروت در جامعه گفت: 3 کلینیک ویژه زنان در سال جاری در کشور ایجاد می شود و برای اینکه برنامه های مربوط به زنان پیگیری شود برنامه هایی در دولت در زمینه های اشتغال، بهداشت و بیمه زنان دنبال می کنیم.
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۸:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۷
    0 0
    عجب
  • ۱۹:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۷
    0 0
    کاش از خبرگزاری مهر با این رویکردش خبر نمیذاشتین. خوبه هنوز بیشتر از چند روز از سخنرانی رهبر معظم انقلاب درباره این ماجراها نگذشته با این دولت ولایت مدار...!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس