کد خبر 282287
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۳

رئیس ائتلاف ملی مخالفان سوری امروز در راس هیأتی برای دیدار و گفت‌وگو با وزیر امور خارجه روسیه و سایر مقامات این کشور عازم مسکو می‌شود تا دورنمای ادامه مذاکرات ژنو2 برای حل بحران در سوریه را مورد بررسی قرار دهد.

به گزارش مشرق،خبرگزاری «ایتارتاس» نوشت: یک هیئت نمایندگی از سوی ائتلاف ملی مخالفان سوریه به ریاست "احمد الجربا" امروز، دوشنبه (3 فوریه، 14 بهمن) به مسکو سفر می‌کند و قرار است که روز سه شنبه (4 فوریه) با "سرگئی لاوروف" وزیر امور خارجه روسیه هم دیدار داشته باشد.

وزارت امور خارجه روسیه در بیانیه‌ای با اعلام این خبر یادآور شد که این سفر در چارچوب تلاش‌های بین‌المللی و تماس‌های فعال مقامات مسکو با نمایندگان مخالفان دولت سوریه با هدف دستیابی به توافق برای حل و فصل سیاسی-دیپلماتیک مناقشه در سوریه صورت می‌گیرد.

احمد الجربا در دیدار با سرگئی لاوروف قصد دارد بعد از پایان دور نخست مذاکرات بین طرفین سوری، در خصوص دورنمای روند ادامه مذکرات برای حل و فصل مسالمت آمیز بحران در سوریه و توقف خونریزی‌ها در این کشور گفت‌وگو کند. وزیر خارجه روسیه پیش از این نیز در جریان کنفرانس بین‌المللی ژنو2 هم با رئیس ائتلاف ملی مخالفان در سوریه دیدار و مذاکره کرده بود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس