کد خبر 257760
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۵

همسر شهید بلندی با تأکید بر اینکه حرفی که نوه امام مطرح کرده خیلی بزرگ بود، گفت: ما اشتباه کردیم که تظاهرات نکردیم و کوتاه آمدیم چراکه اگر یک قدم عقب نشینی کنیم آنها ده‌ها قدم جلو می‌آیند.

به گزارش مشرق، شهلا غیاثوند همسر شهید ایوب بلندی یکی از شهدای دفاع مقدس در گفت‌وگو با فارس، در واکنش به اطلاعیه حمید انصاری قائم‌مقام مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) اظهارداشت: وظیفه این موسسه این بود که از همان ابتدا نسبت به توهین‌ها و تحریفها نسبت به امام خمینی(ره) واکنش نشان داده و موضع‌گیری کند.

وی با تأکید بر اینکه بنده اطلاعیه قائم‌‌مقام مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام(ره) را خواندم، افزود:‌ توهین کنندگان به امام(ره) در حقیقت اساس انقلاب، نظام و امام(ره) را نشانه گرفتند.

همسر شهید بلندی با تأکید بر اینکه حرفی که نوه امام مطرح کرده اشتباه خیلی بزرگی بود، گفت: ما نیز اشتباه کردیم که در اعتراض به این موضوع تظاهرات نکردیم و کوتاه آمدیم چراکه اگر یک قدم عقب نشینی کنیم آنها ده‌ قدم جلو می‌آیند.

وی تأکید کرد: ما از آقای سید حسن خمینی که بزرگتر آنها است انتظار داریم خیلی محکم‌تر به این موضوع ورود کرده و قبل از آنکه دیگران صدایشان درآید جلوی این کارها را بگیرند چرا که هر کسی غیر از نوه امام این سخن را می‌گفت، او را به دادگاه می‌بردند.

این همسر شهید در پایان خاطرنشان کرد: ما انتظار داریم مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام(ره) سیاسی‌کاری نکند؛ خود حضرت امام نیز در ایام حیاتشان مراقب نزدیکان و نوه‌هایشان بوده و آنها را کنترل می‌کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس