کد خبر 249953
تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۲ - ۰۹:۱۷

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه دشمن در عرصه فرهنگی هویت ما را نشانه رفته است، گفت: نیروی انتظامی در کنار دولت آماده حرکت در مسیر مقابله با تهاجم فرهنگی است.

به گزارش مشرق به نقل از فارس، اسماعیل احمدی‌مقدم صبح امروز در مراسم صبحگاه فرماندهان انتظامی گیلان در ستاد فرماندهی این استان با تبریک میلاد امام رضا (ع) اظهار کرد: برکات این انقلاب و کشور از وجود مقدس این امام همام است.

وی فشارهای دشمنان علیه ایران را تنها به دفاع مقدس ندانست و افزود: از بدو قیام در سال 42 و کودتای 28 مرداد شاهد این فشارها بودیم.

فرمانده ناجا، با بیان اینکه دشمنی‌ها در ابتدای انقلاب اسلامی در کشور دامن شده شد، تصریح کرد: گروهک‌های منافق همراه با فشارهای سیاسی و روانی می‌خواستند مردم ما را متوقف کنند.

*دفاع جانانه مردم در دفاع مقدس

وی، دفاع جانانه مردم ایران در طول هشت سال دفاع مقدس را در شرایط سخت و بدون امکانات و تجهیزات کافی ذکر کرد و گفت: تکیه ما در جنگ تحمیلی ابتدا به خدا و ولایت فقیه بود.

احمدی‌مقدم، با اشاره به اینکه تمام کشورهای دنیا به دشمن بعثی امکانات داده بودند که علیه ایران استفاده کند، یادآور شد: دست ما خالی بود و دشمن از سلاح‌های شیمیایی، موشک‌های دوربرد بلند و هواپیماها و انبوه کمک‌های مالی و اطلاعاتی ما را هدف گرفته بود.

وی دفاع مردم در دوران جنگ تحمیلی را جانانه خواند و اذعان کرد: بارها امام (ره) فرمودند که وظیفه ما دفاع است.

فرمانده ناجا به شرایط امروز کشور اشاره کرد و گفت: اکنون صحنه‌های نبرد تغییر یافته اما دفاع و مقاومت همچنان ادامه دارد.

*اختلاف‌افکنی دشمن با چهره‌های مختلف/نیروی انتظامی آماده مقابله با تهاجم فرهنگی است

احمدی‌مقدم با بیان اینکه دشمن با چهره‌های مختلف در حال اختلاف‌افکنی و ضربه زدن به نظام است، متذکر شد: مردم ایران اسلامی با پذیرش فشارهای دشمنان در صحنه حضور دارند.

وی جنگ امروز را در عرصه فرهنگی عنوان کرد و یادآور شد: عرصه فرهنگی دشمن کمتر از تجاوز نظامی نیست.

فرمانده ناجا اضافه کرد: دشمن در جنگ نظامی زیرساخت‌های ما را هدف می‌گیرد اما در عرصه فرهنگی هویت ما مورد هدف قرار گرفته است.

وی، ایستادگی در جنگ فرهنگی را دشوارتر از جنگ سخت ذکر کرد و افزود: توجه به آسیب‌ها و تهاجم فرهنگی که اقدامی هدفمند علیه ما است باید مد نظر قرار گیرد.

احمدی‌مقدم با بیان اینکه نیروی انتظامی در کنار دولت آماده حرکت در مسیر مقابله با تهاجم فرهنگی است، خاطرنشان کرد: در این زمینه باید آگاه‌سازی در جامعه صورت گیرد و منسجم حرکت کنیم.

وی، رعایت و برقراری مقررات را به‌عهده نیروی انتظامی دانست و تصریح کرد: در این راستا همراهی مردم بسیار مهم و تاثیرگذار است.

*اهمیت همراهی مردم با نیروی انتظامی/ایران امن‌ترین کشور دنیا

فرمانده ناجا با تأکید بر جلب رضایت مردم، متذکر شد: اگر همراهی مردم نباشد با چالش مواجه می‌شویم.

وی، با اشاره به اینکه تلاش ما فراهم کردن امکانات نیروی انتظامی است، یادآور شد: تلاش ما این است در حرکت نیروی انتظامی خللی وارد نشود.

احمدی‌مقدم خاطرنشان کرد: با مجموع تدابیر و استفاده از امکانات در نیروی انتظامی مشکلی وجود ندارد و امور سرعت گرفته است و باید گام‌ها پوشش داده شود.

وی امنیت کشور در تمام منطقه را مثال‌زدنی خواند و یادآور شد: با وجود اینکه انواع تروریسم‌ها اطراف کشورمان را فرا گرفته‌اند، ایران اسلامی در امنیت کامل است.

 فرمانده ناجا امنیت کشور را حاصل تلاش دستگاه‌های امنیتی و نظارتی و پشتیبانی و حضور مردم در صحنه ذکر کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
    0 0
    یک جبهه و یک سردار، دیک دنیا دل خون و یک چشم بیدار!
  • ۱۰:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
    0 0
    فقط حرف

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس