کد خبر 209132
تاریخ انتشار: ۳ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۶

در خانه یکی از مشکلات قرار دادن تلفن همراه در جایی است که نه خانه را بهم ریخته نشان دهد و نه اینکه آسیبی به آن وارد شود ولی چه جایی بهتر از یک میز مخصوص تلفن آندرویدی شما می تواند باشد.

به گزارش گروه خواندنی های مشرق، آندروید سیستم عاملی که این روزها بسیاری از شرکت های فناوری از آن به عنوان سیستم عامل گوشی های خود استفاده می کنند به سرعت در حال پیشرفت است. هر روز طرحی تازه یا نرم افزار و بازی جدیدی برای این سیستم عامل وارد بازار می شود.

در جدیدترین اخبار آمده است که میزی مخصوص دارندگان آندروید وارد بازار خواهد شد. این میز کاملا وایرلس بوده و به راحتی با تلفن همراه شما ارتباط خودکار برقرار می کند که البته باید پیش از آن نرم افزار را میز را روی گوشی نصب کنید.



"ماتیو ماسیمی" طراح این میز خود یکی از طرفداران آندروید است. او این میز را برای راحتی بیشتر کاربرانی ساخته است که در خانه تنها تلفن خود را روی میز می گذارند و دیگر به آن کاری ندارند و پیامک و زنگ ها را متوجه نمی شوند.

این میز می تواند در ابتدا ارتباط را آغاز کند سپس در صورتی که زنگ زده شود یا پیامکی دریافت گردد هشدار می دهد. البته خاصیت اصلی این میز سیستم پخش صوتی آن است که می تواند سیستم پخش موسیقی شما را پیدا کرده و شروع به پخش کردن آهنگ کند.



در صورتی که میز برای شما موسیقی پخش می کند برای کم کردن صدا تنها کافی است کمی گوشی را روی میز به مانند تنظیم کننده های صدای انالوگ بچرخانید تا صدا کم شود.

این میز به عنوان نمونه اولیه کارهای ساده ای را انجام می دهد ولی طراح آن اعلام کرده است که در آینده میز توانایی شارژ گوشی در صورت نیاز هم دارد. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس