کد خبر 187251
تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۲:۵۱

سازنده فیلم آرگو، "بنیامین جیزا افلک بولدت" (בנג'מין ג'זה אפלק) معروف به "بن افلک" یهودی 40 ساله ای است که این روزها نامش رونق محافل و مجامع هنری داست.

 مشرق؛ کثرت وقایع دهه 50 و 60، انقلاب شکوهمند اسلامی ایران را به موضوعی بی بدیل و ماندگار در تاریخ مبدل ساخته است.

یکی از مهمترین این وقایع، موضوع تسخیر سفارت آمریکا، به عنوان نمایندگی رسمی سیاسی ایالات متحده آمریکا در ایران می باشد.
واقعه ای که بسیار سریع و در جنب وقایع کثیر آن زمان به وقوع پیوست و خود اسبابی از برای تحقق وقایع دیگر بود.

واقعه ای که اگر چه هیچ گاه فرصتی از برای بازخوانی مفصل و تطبیقی آن بوجود نیامد، اما آبشخور موضوعاتی بسیار گردید و متاسفانه امروزه جُز ادبیات کلی "لانه جاسوسی" تصوری جامع از آن وجود ندارد.

ادبیاتی که تنها این تصور را در مخاطب پدید می آورد که در ایران سفارت آمریکا به تاریخ ۱۳ آبان ۱۳۵۸ توسط دانشجویان پیرو خط امام اشغال شد و از آن پس "سفارت آمریکا" را با نام "لانه جاسوسی" نامیدند.

اگر چه در باب کم کاری صورت گرفته عوامل متعددی را میتوان برشمرد، اما بیش از همه عُدول بخشی از مُسخرین لانه جاسوسی از مواضع انقلابی و دَر غَلطیدن ایشان به آغوش امپریالیسم جهانی را میتوان عامل اصلی ابتر ماندن نشر و بسط واقعیات سریع آن دوران دانست؛ اما واقع امر آن است که با وجود آلزایمز بسیاری از مسئولین در این باب، هیچگاه موضوع سفارت آمریکا طی این 33 سال از دستورکار سردمداران آمریکا خارج نشد و تسخیر این ساختمان واقع در محدوده خیابان‌های مفتح و طالقانی، به عنوان ضربه ای به یاد ماندنی بر هیمنه استکبار جهانی سرمشق مستضعفین بوده و هست.

 بویژه پس از فضاحت آمریکا در واقعه به یاد ماندنی طبس و تصویر جنازه های سوخته رنجرهای آمریکایی، این هیمنه به کلی فروپاشید.
این فروپاشی آنقدر فضیح بود که آمریکا نتوانست طی این 33 سال با انبوه فیلمها و مستندهای بر آن سرپوش نَهاده و از خویش اعاده حیثیت نماید. حال این ابر قدرت خود خوانده جهان اینبار با "آرگو" به مصاف اذهان جهانیان آمده تا شاید بتواند به زعم خویش ایالات متحده آمریکا را تطهیر نماید.



اما به راستی تطهیر کننده آمریکا چه کسی است؟

"بنیامین جیزا افلک بولدت" (בנג'מין ג'זה אפלק) معروف به "بن افلک" (Ben Affleck) یهودی آمریکازاده 40 ساله ای است که این روزها نام او همراه " آرگو" رونق محافل و مجامع هنری داست.


"بنیامین جیزا افلک بولدت" (Benjamin Géza Affleck-Boldt)

خانواده او از جمله یهودیان آلمانی- انگلیسی هستند و وی با وجود آنکه در ۱۵ اوت ۱۹۷۲ میلادی در مهمترین شهر یهودی نشین ایالات متحده آمریکا، یعنی شهر دانشگاهی "برکلی" ایالت "کالیفرنیا" به دنیا آمد،



اما عمده کودکی و نوجوانی خود را در شهر "کمبریج" ابر شهر "ماساچوست" ایالت "نیو انگلند" ایالات متحدهی آمریکا سپری نموده است.



پدر "بنیامین" یک مددکار اجتماعی و بازیگر تئاتر به نام " تیموتی بایرز افلک" (Timothy Byers Affleck) و مادر او یک معلم مدرسه به نام " کریستین آنه افلک" (Christine Anne "Chris" Affleck) بود.

همچنین "بنیامین" دارای یک برادر و آن هم کوچکتر از خود به نام " کالب کیسی مک گوائیر افلک-بالدت" معروف به "کیسی افلک" است.


کالب کیسی مک گوائیر افلک-بولدت

"بنیامین" که فعالیت رسمی هنری خود را در سن هشت سالگی با بازی در سریال "سفر میمی" آغاز نمود.



"بنیامین" با وجود ضعفهای بسیار هنری، با کمک و همیاری یهود و به جهت بی حیایی فوق العاده ای که در مقابل دوربین دارد، تا به امروز حدود 50 فعالیت هنری داشته، که هر یک در جای خود قابل نقد و بررسی است.









"بنیامین" در سن 36 سالگی با بازی در فیلم "سرزمین هالیوود" در اوج فعالیت بازیگری قرار گرفت.


"سرزمین هالیوود" (Hollywoodland) محصول سال 2006 میلادی

و پس از آن یهود او را آماده کارگردانی یافت و "بنیامین" 37 ساله را با ساخت اولین فیلم خود با نام "رفته عزیزم رفته" رسما به باشگاه کارگردانان وارد کرد.  


" رفته عزیزم رفته" (Gone Baby Gone) محصول سال 2007 میلادی

"بنیامین" همچون سایر یهودیان داری فرزندان زیادی نیست و در حال حاضر تنها سه فرزند رسمی دارد؛ دو دختر به نامهای "ولت آنا افلک" و "رز الیزابت افلک" و یک پسر به نام " ساموئل گارنر افلک" .



"بنیامین" عاشق شهرت، بویژه شهرت سیاسی است؛ وی حامی سرسختی برای دموکراتها محسوب می شود.

سابقه حمایت "بنیامین" از دموکراتها به دور اول انتخابات "جرج بوش" در سال 2000 میلادی بر می گردد.



"بنیامین" در این سال با حمایت رسمی خود از "اَل گور" دموکرات در مقابل "بوش" جمهوری خواه، به برگ برنده دموکراتها در انتخابات مبدل شد تا جایی که در دور اول انتخابات "جرج بوش" در سال 2004 میلادی، "بنیامین" حمایت همه جانبه ای از رقیب دموکرات "بوش" یعنی "جان کری" نمود.



"بنیامین" در هر دو دوره انتخابات "اوباما"ی دموکرات سهم زیادی در عوام فریبی و بالابردن حمایت از او ایفا نمود.



"بنیامین" علاوه بر آنکه عاشق شهرت است، عاشق زنان مشهور نیز هست.

وی تا به حال با هفت زن ارتباط رسمی داشته که در این میان "جنیفر گارنر" با طولانی ترین ارتباط یعنی حدود هفت سال، شاید از بیشترین اقبال برخوردار بوده است.







عشق شهرت برای "بنیامین" این بار ماموریتی ویژه را رقم زد، ماموریتی برای اعاده حیثیت از آمریکای متزلزل.



آمریکایی که در بدترین شرایط اقتصادی، سیاسی و امنیتی خود قرار دارد و یهود خود را ملزم به بقای او می‌داند.
اما آیا به راستی  "بنیامین" به عنوان یک سرباز خوب یهود با "آرگو" توانسته است این گونه کند؟!







اقبال افسری (عضو هیات علمی پژوهشگاه خانواده و زندگی)


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 52
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • فاطمه ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
    0 0
    تطهیر!!! یه جوری میگید ه انگارتا حالا ما حرفی از این جنایات آمریکا توی دنیا تونستیم بزنیم. که بعد حالا بن افلک بیاد تطهیرش کنه!! به این میگن اعتماد به نفس
  • aghaei ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
    0 0
    چه زحمتي كشيده ايد از اين همه اطلاعات... هميشه پاي يهود و بوي توطئه مي آيد؟!!!!
  • ۱۳:۳۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
    0 0
    این فیلمو گیر بیارم تماشا کنم تا ببینم چطوری آمریکا رو تطهیر داره میکنه
  • ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
    0 0
    داستان دو طرفه .... نه ما بیکار می شینیم نه اونا... حالا اگه این کارگردان یهود قبول نمی کرد این کار رو، کارگردان دیگه ای یعنی نبود که این فیلم رو کارگردانی کنه که شما میگید دست یهودیا تو کار.
  • sasan ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
    0 1
    بنام خدا سلام نیازی به گذاشتن عکسها نبود با تشکر
  • sam ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
    0 1
    baz ham cherto pert be khorde mardom dadin ,
  • معلم ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
    0 0
    دمورکات؟؟؟؟؟!!!!!!!! احیانا منظورتون دموکرات نیست؟
  • ۱۹:۲۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
    0 0
    مشرق تو با این خبرات کجای دنیارو می خوای اباد کنی !!ادم میره نیویورک تایمز و ... می خونه هنگ میکنه چطوری با واژه مغز شستشو میدن اخه اگه من میخواستم بیوگرافی افلک رو در بیارم که..... این که امریکا رو صهیونیست ها گرفتن که شکی نیست ولی خوت یه بار بخون خبرت لطفا
  • ۱۹:۵۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
    0 0
    برای مطالبتون سند بیارید تا ارزش خوندن داشته باشه. همین جوری می برید و می بافید برای خودتون , کسی هم چیزی نمیگه . چند تا از فیلمای این اقا رو دیدید که اینطور راجع بهش می نویسید : ''به جهت بی حیایی فوق العاده ای که در مقابل دوربین دارد... '' ?
  • javad ۲۱:۰۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
    0 0
    قیافه رو !!!
  • sayed ۲۱:۴۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
    0 0
    چشم دل باز کن و .... چیزی که عیان است چه لازم به بیان است آقا خسته نباشید ممنون از اطلاع رسانیتون التماس دعا بکوری چشم بی بصیرتان صلوات
  • یک آشنا ۰۰:۰۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
    0 0
    این طومار بیشتر از اینکه یک یادداشت سینمایی باشه آلبوم خانوادگی بن افلک با شرح عکسه! مهمترین بخش زندگی بن افلک مربوطه به دوران دانشجویی تو هاروارد و دوستی با مت دیمون و نوشتن فیلمنامه ویل هانتینگ نابغه ست که.. نویسنده بنده خدا این طومار بهتره هم به امور پژوهندگی درباره زندگی و خانواده بپردازه
  • دانشجو ۰۱:۳۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
    0 0
    بسم الله الرحمن الرحیم همه ی ویژگی هایی که برای بن افلک ذکر کردید رو تقریبا تمامی بازیگران هالیوود دارند . در پدر سوختگی این صهیونیست ها که شکی نیست اما اینکه حالا یه یهودی این فیلم رو ساخته یا یه مسیحی یا هرچی , دردی رو دوا نمیکنه . معلومه که همیشه پای یک یهودی در میان است ! ولی ما خودمون چیکار کردیم ؟ حالا بن افلک یهودی باشه یا نه . خب که چی ؟ ما که ادعای مسلمونی داریم یه فیلم درست درمون ساختیم ؟
  • بیکار ۰۱:۵۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
    0 0
    حتما فراماسون هم هست. شیطان پرست چه طور؟
  • هان ۰۴:۲۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
    0 1
    خوب جواب سلام علیکه. ما این همه فیلم ضد آمریکایی میسازیم در پیتی با بودجه های کم اینا یک فیلم ضد ایرانی میسازند خوش ساخت با بودجه زیاد ، این بازیگر واقعا کارش عالیه ، همه فیلمهاش رو دیدم آرگو هم میبینم ، ببینید یاد بگیرید چطور باید فیلم بسازید ،
  • ۰۴:۳۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
    0 0
    در عجبم از تاکید شدید بن افلک بر آبلیسک تو فیلماش ... اون از "town" اش که هر از چندگاهی یه لانگ شات از آبلیسک نشون میداد، اینم از آرگو!
  • saeid jan ۰۴:۴۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
    0 0
    good
  • ۰۶:۳۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
    0 0
    توضیح ابتدای فیلم میگوید .. امریکا حکومت مصدق را سرنگون کرد ومردم کینه امریکارا بدل داشتند و پشتیبانی از شاه و کارهای او کار را به انقلاب و گروگان گیری رساند... ما هم که گفتیم امریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند... واقعا هیچ غلطی نکرد و هنوز هم نتوانسته
  • ۰۷:۳۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
    0 0
    تبلیغ خوبی برای این فیلم بود. حتما سعی میکنم آن را تماشا کنم.
  • ۰۷:۳۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
    0 0
    خوانندگان عزيز اگر توجه كنند مي بينند كه در ارتباط با هر فتنه اي در خصوص ايران هميشه پاي يك صهيونيست در ميان است. مرگ بر اين منفورترين آدمهاي روي زمين كه همه چيز رو براي خودشان ميخوان.
  • نسیم ۰۸:۳۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
    0 0
    بازم جای شکرش باقیه که اخبار سِلِبِرتی هالیوود (حالا با هر تیتر و عنوانی) به دست مخاطب می رسه . واقعا از تهیه کننده این جور اخبار باید تشکر کرد.
  • دانشجو ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
    0 0
    "بنیامین" همچون سایر یهودیان داری فرزندان زیادی نیست و در حال حاضر تنها سه فرزند رسمی دارد !!! باید می نوشتید : بنیامین همچون ایرانیان دارای فرزند زیادی نیست . جالبه که تو یهودیت 3 تا فرزند زیاد محسوب نمیشه اونوقت ما که ادعای مسلمونی داریم و رهبرمون میگه جمعیت شیعه باید بره بالا ,همه از دم تک فرزندی !
  • ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
    0 1
    این فیلم رو حتی چند دانشگاه دولتی ایران هم مجوز پخشش رو گرفته و نمایشش داده من نمیدونم چرا انقدر مغز فندقی هستید شما آخه ، کلا فیلم رو دیدید که میگید ضد ایرانی ؟
  • ناشناس ۱۲:۴۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
    0 0
    سلام، من فیلم را دیده‌ام. به هیچ وجه فیلم ضّد ایرانی‌ نیست. بسیاری از صاحب نظران هم همین را گفتند و بعضی‌ معتقدند که فیلم به شکلی‌ جنبه هایی از همدردی و طرفداری از ایرانی‌‌ها را دارد
  • ۱۳:۱۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
    0 0
    فیلم خوبیه کارگردانش هرکی میخاد باشه
  • ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
    0 1
    چند گرفتی تبلیغ فیلماشو بکنی؟
  • مهدي ۱۰:۲۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۳
    0 0
    آقا عداوت آمريكائي به ايران كاملا سندار و مسلم مي باشد حالا اين طرف سكه مابايد با اتحاد و تيز هوشي و اقدام مناسب جلو اين بزدلان را بگيريم و مقابله به مثل هم بكنيم فقط اين نباشد ما بشينيم آنان كاري كنند ما جلوش را بگيريم
  • ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۷
    0 0
    چرا فیلم 300 که ساخته شد اینقدر حساس نبودن مسئولین. آهان اول زدن تو فرهنگ غنی و آبا اجدادیمان. دیدند آبی از مسئولین برای پاسخ گویی گرم نشد زدن توی ساخت آرگو. فردا هم چیز های دیگه. متاسفانه دیگه دیره دوستان. اعتراض نکنید که فوجی از فیلم های این چنینی در راه هست.
  • ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۷
    0 0
    اصلا تعجب نکردم که گفتی ( یهودی )
  • ۱۵:۵۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۷
    0 0
    شما را قسسم به هرجيزى كه مورد باورتان است يه كمى هم به خودتان نكاه كنيد
  • محمد ۱۶:۳۸ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۷
    1 0
    شما هم فیلمهای ضد آمریکائی بسازید و جنایت های آمریکا را در سراسر دنیا نشان دهید و به خصوص حمایت های همه جانبه اونها رو از دیکتاتورها، رژیم خونخوار اسرائیل، شبکه های جاسوسی ضد بشری و گروه های تروریستی به تصویر بکشید.
  • ۱۷:۴۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۷
    0 0
    میدونی فراماسون یعنی چی؟ یه چیزی بگوشت خورده فقط و تکرار می کنی. آره این یهودیت تحریف شده همون فراماسونری هست و فرقی نداره
  • ۱۷:۵۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۷
    0 0
    مگه تو فیس بوک چیزی ننوشته بود که اومدی اینجا؟
  • ۱۸:۰۲ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۷
    0 0
    هرچی هم یهودیت تحریف شده و سایر مکاتب شیطانی زور بزنن باز هم نمیتونن جلوی حقیقت رو بگیرن و در نهایت فقط دو روزی الکی دست و پا زدن. مهم اینه که ما حواسمون باشه تو مسیر حق باشیم و بمونیم.
  • ۱۸:۱۵ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۷
    0 0
    البته نباید فراموش کرد تحقیرامریکاازتسخیر لانه جاسوسی تاسالها موجب آزاروسرافکندگی سردمداران امریکاست لذاباساخت این فیلم وبا تحریف تاریخ خواسته اند آبروی ریخته شده بزرگترین سازمان جاسوسی جهان را حفظ کنند که آنهم آقای جیمی کارتر خرابش کرد
  • ۱۸:۲۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۷
    0 0
    خدمت تمام دوستانی که هیچگونه ضدیتی با این فیلم و سازندگان منحرف اون ندارن و بعضا خوششون هم میاد باید بگم دوستان عزیز لطفا یکم مطالعه کنید و سطح آگاهیتون رو برید بالا تا بفهمید با چه جانورانی طرف هستیم. نگو عزیزم فیلم خوبیه کارگردانش مهم نیست کیه. اینا تو گسترش کثافت کاری و فساد و ظلم تو دنیا چیزی کم نگذاشتن که اینطور راحت بگیم مهم نیست.
  • nader ۱۹:۲۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۷
    0 0
    احتمالا از فرقه وهابی هم هست باید نابود بشه
  • حیدر ۱۹:۴۲ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۷
    0 0
    یهود خودش ذاتا با اسلام مشکل داره چه برسه که به صهیونیزم هم تبدیل بشه مشکل اینها هم با ایرانی بودن ما نیست تعبیر ضد ایرانی تعبیر درستی نیست چون قبل از انقلاب چرا این فیلمها را نمی ساختند پس هدف فیلم اسلام است گرچه با نام ایران ساخته شده قرآن میفرماید: إنَّ أَشَدَّ النّاسَ عَداوَةَ لِلَّذینَ آمَنوا الیَهود(سر سخت ترین دشمنان اسلام یهودیها هستند) و در آیه ای دیگر: لَن تَرضی عَنکَ الیَهود حَتّی تَتّبِعَ مِلَّتَهُم(یهود هرگز از تو راضی نخواهند شد تا اینکه روش آنها را تبعیت کنی) پس: نیش عقرب نه از ره کینه است اقتضای طبیعتش این است
  • حقیقت ۲۰:۵۴ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۷
    0 0
    گفته اید:"سابقه حمایت "بنیامین" از دموکراتها به دور اول انتخابات "جرج بوش" در سال 2000 میلادی بر می گردد." فکر نمیکند که جرج بوش جمهوری خواه بود و نه دموکرات...
  • حاج علی ۲۳:۳۵ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۷
    0 0
    ببینید فیلمی با هزینه ی 50 ملیون دلاری خیلی باید بهتر از این در میومد اگه فیلمو دیده باشید می فهمید که این فیلم نه تنها فیلم خوبی نیست بلکه فیلمی است برای مشهور شدن کارگردان که این همه پاچه خواری اوباما رو کرده . بعدشم با دادن جایزه ی اسکار کلی به شهرت کارگردان کمک کردند .
  • manamhamintor ۰۰:۰۶ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۸
    0 0
    marg bar amrika Death to america
  • ۰۰:۲۳ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۸
    0 0
    منابع خود را در مورد افلك ذكر كنيد. ويكيپيديا نوشته: 1)‌افلك مسيحي است. 2) گارنر همسر افلك است. با تشكر و آرزوي توفيق
  • امیر ج ۰۳:۰۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۸
    0 0
    مشرق لطفا به این آدرس برو و لیست این بازیگران رو همراه عکسشون بزار تا مردم ایران بدانند هالیوود دست کیست. http://fa.wikipedia.org/wiki/%D8%B1%D8%AF%D9%87:%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%86_%DB%8C%D9%87%D9%88%D8%AF%DB%8C
  • ۰۶:۳۵ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۸
    0 0
    ياد ذوق زدگي بابت اسكار گرفتن اصغر فرهادي بخاطر فيلم سفارشي جدايي .. بخير حالا اونهايي كه ذوق كرده بودن و اسكار رو هنري فكر ميكردن احساس دو گوش روي سر دارن
  • رضا ۰۹:۰۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۸
    0 0
    کدام بازیگر هالیوود هست که جلوی دوربین حیا داشته باشه؟
  • رضا ۰۹:۰۵ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۸
    0 0
    فیلم آرگو رو دیدم. «در پیت تر» از تله فیلم آواز ابابیل کار جواد مزدآبادی بود که شب 9دی امسال پخش شد و فکر کنم توی هفت هشت ده روز ساخته بودنش.
  • رضا ۰۹:۲۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۸
    0 0
    توی فیلم بیشتر گرافیک و تصویر حرف میزنه نه دیالوگ مستقیم. به چهرۀ ایرانیها و زنان با حجاب توی فیلم دقت کردید؟ این فیلم سراسر ناسزا به ایرانی و انقلاب اسلامی بود.
  • حسین ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۸
    0 0
    با کروبی در ارتباط نبوده؟
  • ۱۶:۳۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۸
    0 0
    خوب؟ مگه سال 2000 از بوش حمایت کرد؟ کجای جمله اینو گفته؟
  • فهیمه ۱۷:۱۴ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۸
    0 0
    در جواب اون فردی که گفته بودند همیشه پای یهود و و بوی توطئه می اید.باید گفت بله همیشه و همیشه دشمنان اسلام و ایران هستن و ازبین نمیرن این طبیعت این دنیاست فقط باید با ایمان باشیم وبصیرت داشته باشیم
  • ۰۲:۰۶ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۹
    0 0
    نگرد قرار پخش بشه
  • ۰۰:۴۸ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۰
    0 0
    اسکار دیگر نه تنها افتخار نیست بلکه جایزه ای است که فقط به نوکران وفادارتر داده میشود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس