کد خبر 166679
تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۱ - ۱۱:۲۳

رییس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان البرز از دستگیری اعضای یک باند حرفه‌ای جعل اسکناس در این استان خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از ایسنا، سرهنگ محمدصادقی در این‌باره گفت: در پی دریافت گزارش‌هایی مبنی بر این که فردی به نام «ایرج» با تشکیل باندی در شهرهای مرزی غرب کشور اقدام به تهیه اسکناس‌های جعلی می‌کند و آنها را پس از انتقال در تهران و کرج به فروش می‌رساند، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان البرز قرار گرفت.

وی اظهارکرد: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی و تحقیقات نامحسوس مطلع شدند که نامبرده به همراه چند تن از همدستانش قصد حمل محموله اسکناس‌های جعلی را از طریق یکی از شهرهای غربی به کرج و تهران دارند، بنابراین گروهی از ماموران با استقرار در مبادی ورودی و خروجی شهر کرج، خودرو متهمان را که از قبل مورد شناسایی قرار گرفته بود در اتوبان تهران - کرج مشاهده کردند.

صادقی افزود: ماموران با دادن اخطارهای پلیسی سعی در توقف خودرو داشتند اما خودرو متهمان به‌دلیل سرعت زیاد و رعایت‌نکردن فاصله طولی پس از برخورد با وسیله نقلیه جلویی بشدت دچار خسارت شد و دیگر قادر به حرکت نبود.

رییس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان البرز تصریح‌کرد: در این عملیات سردسته باند به همراه سه تن دیگر از همدستانش دستگیر شدند.

وی در پایان گفت: در بازرسی از خودرو متهمان 78 میلیون تومان پول جعلی تعداد پنج قطعه کارت شناسایی و یک مهر جعلی یک دستگاه فلزیاب و تعداد سه عدد دستگاه تشخیص اسکناس جعلی کشف شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس