کد خبر 1597583
تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۱

بهترین تلویزیون‌های سال 2024 کدامند؟ شما بین برندهای مختلف تلویزیون کدام یک را برای خرید انتخاب می‌کنید؟ جهت خرید تلویزیون شهری یا تلویزیون خانگی همواره گزینه‌ها و موارد مختلفی پیش روی ما قرار دارند که می‌توانیم با بررسی کردن مزایا و معایب هر کدام از آنها تلویزیون کاملا ایده‌آل و مناسب را انتخاب کنیم. با وجود برندهای خوبی از جمله سامسونگ، سونی و ال جی قطعاً انتخاب کردن و خرید تلویزیون شهری و حتی در برخی موارد اجاره تلویزیون شهری کمی دشوار خواهد بود، بنابراین پیشنهاد می‌کنیم پیش از آنکه اقدام به خرید کنید، نگاهی گذرا بین ویژگی‌ها و مزیت‌های هر کدام از این برندها داشته باشید. به این ترتیب کار خرید آسان‌ تر خواهد بود. در این مقاله برندهای مختلف تلویزیون شهری را معرفی می‌کنیم.

بهترین تلویزیون‌ های سال 2024 کدامند؟

بهترین تلویزیون‌ های سال 2024 کدامند؟

تلویزیون نیز مانند ویدئو وال و بیلبورد تبلیغاتی حساسیت خاصی دارد که بهتر است هنگام خرید تلویزیون شهری به آن توجه کنید، یعنی ویژگی‌ها و مزیت‌های تلویزیون مورد نظر از اهمیت بالایی برخوردار است. تعدادی از نمونه های خوب و معتبر تلویزیون‌ها که می‌توانیم با اطمینان آن را جز برترین تلویزیون‌های سال ۲۰۲۴ معرفی کنیم، عبارتند از:

تلویزیون هایسنس U8K

اولین گزینه بین تلویزیون‌های منتخب سال ۲۰۲۴ مدل هایسنس U8K می باشد. این تلویزیون به علت داشتن مشخصات برجسته و عملکرد و کارایی بالا توانسته است، جایگاه خودش را در بین تلویزیون‌های جدید تثبیت کند، به طوری که وضوح تصاویری برابر با هشت کا را در اختیار شما قرار خواهد داد که دارای روشنایی بالا می‌باشد. استفاده کردن از نور پس زمینه مینی ال ای دی موجب شده است که اشباع و طراوت رنگ‌ها کاملاً حفظ شود. مضاف بر این موارد تلویزیون مورد نظر روشنایی خوب و کافی جهت نصب کردن در محیط‌هایی را ایجاد می‌کند که دارای نور مزاحم هستند.

تلویزیون هایسنس قادر است ۸۰ درصد از رنگ‌ها را در فضای رنگی به صورت کاملاً مستقل باز تولید کند، که موردی تحسین برانگیز می‌باشد و سیستم عاملی دارد که دارای طراحی زیبا گوگل تی وی و دیگر قابلیت‌هایی است که مورد انتظار از تلویزیون‌های هوشمند مدرن می‌باشد. البته دقت رنگ در این نوع تلویزیون به صورت کارخانه‌ای نمی‌باشد و برای دست پیدا کردن رنگ دقیق‌تر حتماً شما باید به کمک ابزارهای تخصصی آزمون و خط‌ها را بر روی آن کالیبره کنید.

بهترین تلویزیون‌ های سال 2024 کدامند؟

تلویزیون سامسونگ سری S95c oled

تلویزیون سری S95c oled سامسونگ نه تنها توانسته است کیفیت بسیار خوب تصاویر را ارائه دهد، بلکه در صورت عدم استفاده از آن در حالت نمایش تصاویر و انیمیشن‌های جذاب خواهد بود که سرگرم کننده است و می‌تواند محیط خانه را برای شما بیشتر جذاب کند. این حالت در گوشی‌های هوشمند مشاهده می‌شود. این سری از تلویزیون‌های سامسونگ به عنوان بهترین و با کیفیت‌ترین تلویزیون‌های ۲۰۲۴ اعلام شده است. که از طراحی شکیل و رده بالا با حاشیه بسیار کم و نازک نمایشگر دارد. قاب آن به صورت فلزی می‌باشد و ضخامت این قاب برابر با ۱۰ میلی‌متر است. در مجموع می‌توان گفت که تلویزیون سامسونگ سری S95c oled توانسته است بسیار رضایت بخش عمل کند، چون از دقت رنگ بسیار خوب و بالایی در کنار رنگ مشکی برخوردار است. این تلویزیون می‌تواند ۱۴۱.۵ باز تولید رنگ‌های ۷۰۹ رکت و یا انحراف رنگ برابر با یک.۴ برای حالت فیلم ماکر را داشته باشد. هر چه عدد رکت به صفر نزدیک‌تر باشد، توانایی تلویزیون جهت باز تولید کردن رنگ‌های اصلی بهتر و بیشتر خواهد بود. ویژگی دیگر این نوع تلویزیون‌ها این است که تاخیر ورودی ان بسیار عالی و برابر با ۹.۲ میلی ثانیه می‌باشد که این گزینه برای گیمینگ بسیار عالی است.

تلویزیون TCL QM8

سومین مدل بسیار خوب و پرطرفدار تلویزیون برای سال ۲۰۲۴ صول شناخته شده از برند تی‌سی‌ال است. این تلویزیون نیز مانند تلویزیون هایسنس دارای ارزش خرید است، چون از فناوری کوانتوم دات و مینی ال ای دی جهت بهبود یافتن کنتراست و همچنین رنگ تلویزیون بهره برده است. تلویزیون مورد نظر نسبت به اندازه خودش می‌تواند تا حدود ۲۳۰۰ ناحیه برای نورپردازی داشته باشد. ویژگی دیگر آن عملکرد و کارایی خوب موتور پردازش تصاویر و محتواها می‌باشد. این مدل دارای یک سیستم عامل گوگل تی وی است.

تلویزیون هانسس U6K

با وجود که این برند شاید جزو برندهای برتر بازار نباشد، اما قطعاً تلویزیون هایسنس مدل U6K جزو بهترین‌ها در سال ۲۰۲۴ معرفی شده است. این سری از فیلتر کوانتوم دات و مینی ال ای دی جهت نور زمینه بهره برده است. نرخ نوسازی تصاویر در آن برابر با ۶۰ هرتز است، اما سبت به قیمتی که بابت آن پرداخت می‌کنید، کیفیت خوبی را ارائه می‌ دهد.

این تلویزیون پردازش قوی ندارد و از پردازش روان در صحنه‌های سریع آن خبری نیست، همچنین فاقد درگاه ۲.۱ hdml می‌باشد، اما دلیل اینکه جزو برترین تلویزیون‌ها در سال ۲۰۲۴ معرفی شده است، قیمت مناسب آن است. از طرفی طراحی باریک ندارد، اما نسبت به بسیاری از رقبای خودش می‌تواند مشخصات و کیفیت تصاویر بالاتری را به شما ارائه دهد، به طوری که توانسته است از ۵ ستاره ۴.۵ ستاره را کسب کند.

بهترین تلویزیون‌ های سال 2024 کدامند؟

تلویزیون سونی Bravia A 95L Oled

کیفیت و برتری تلویزیون‌های سونی بر کسی پوشیده نیست که در بین آنها مدل Bravia A 95L Oled نیز به چشم می‌خورد، یعنی شما با خرید این تلویزیون در واقع یک کیفیت تصاویر بی‌نظیر را در اختیار خواهید داشت. ایراد این نوع از تلویزیون‌ها نیز در قیمت بالای آنها می‌باشد، به همین دلیل است که بسیاری از افراد توانایی خرید آن را ندارند. کیفیت تصاویر سیستم صوتی خوب و با کیفیت و روشنایی بالا از ویژگی‌های بارز این سری از تلویزیون‌ های سونی می‌باشد.

نتیجه‌ گیری

در این مقاله به بررسی تلویزیون‌ های برتر سال ۲۰۲۴ پرداختیم. انواع برندها در حال حاضر تلویزیون‌ های با رزولوشن و ویژگی‌ های بالا را مطابق با تکنولوژی روز طراحی می‌ کنند که در حال رقابت با یکدیگر نیز می‌ باشند. چند نمونه از این تلویزیون‌ های خاص و ویژه را معرفی کردیم. در مجموعه ای اس آی لایت می‌ توانید مدل‌ های متنوع و مختلفی از انواع تلویزیون‌ های برتر برای سال ۲۰۲۴ آشنا شده، هم چنین با نحوه خرید تلویزیون شهری، بررسی انواع ویدئو وال‌ ها و بیلبورد تبلیغاتی، نحوه اجاره تلویزیون شهری و غیره آشنا شوید.


این محتوا تبلیغاتی است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس