کد خبر 1594181
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۶
وزیر صهیونیست: جنگ منطقه‌ای بعید نیست

در شرایطی که تل‌آویو در شوک عملیات ویرانگر «وعده صادق» به سر می‌برد، وزیر مهاجرت رژیم صهیونیستی گفت این رژیم وقوع جنگ منطقه‌ای را بعید نمی‌داند.

به گزارش مشرق، اوفیر سوفر، وزیر مهاجرت رژیم صهیونیستی گفت: ما وقوع جنگ منطقه‌ای را بعید نمی‌دانیم. ما در مقابل واقعیتی هستیم که بعد از حمله ایران نمی‌توان آن را قبول کرد و باید این معادله را تغییر بدهیم.

به نقل از معاریو، وی گفت: ما باید تمام اصولی را که درباره «مفهوم امنیت» در اسرائیل قبل از هفتم اکتبر داشتیم، بررسی کنیم.

بامداد یکشنبه، سپاه پاسداران در اطلاعیه‌ای از پاسخ نیروی هوا فضای سپاه به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از مستشاران کشورمان در سوریه، از جمله شلیک ده‌ها فروند موشک و پهپاد به اهدافی درون سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه شماره ۲ خود با اشاره به انهدام اهداف نظامی مهم ارتش تروریستی صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی در عملیات «وعده صادق» و هشدار به دولت تروریستی آمریکا نسبت به هرگونه پشتیبانی و مشارکت در ضربه به منافع ایران، تاکید کرد: هرگونه تهدید آمریکا و رژیم صهیونیستی از مبدأ هر کشوری با پاسخ متقابل جمهوری اسلامی ایران به منشأ تهدید مواجه می‌شود.

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
    3 0
    منتظریم تا غلطی کنید ....تا دیمونا و حیفا از روی زمین محو بشن
  • IR ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
    1 0
    آره ارواح بابات چهار چشم بفرما جنگ.
  • ... IR ۱۷:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
    1 0
    شما یه حماسو نمیتونین بزنین افتادین بجون زنو بچه حالا میخواین با شیر بچه های حیدر خیبر شکن در بیوفتید
  • DE ۱۸:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
    0 0
    پس قایق و جلیقه نجات از اب تون رو اماده کنید، که خودتون دلتون میخواد شخم زده بشید. بازم دارید کرم می ریزید! خودتون خوره دارید! صدام ام از این شکر خوری ها زیادکرد، اخر و عاقبت اش چی بود چی شد!!!!!!! پررویی کنید ،کرم بریزید! بلایی که ایران سرشما میاره هزار برابر بدتر از صدام خواهد بود!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس