کد خبر 1592835
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۳

به گزارش مشرق، محمد ایمانی با انتشار مطلبی با عنوان مستهلک سازی؛ پیش‌درآمد عملیات انتقام در کانال تلگرامی خود نوشت:

مهار حملات هماهنگ و ترکیبی و پر حجم جبهه مقاومت، برای رژیم صهیونسیتی، همان قدر دشوار است، که تشخیص عملیات فریب از عملیات اصلی.

این ابهام مدیریت شده، می تواند پایوران سامانه راداری و پدافندی اسرائیل را خسته، فرسوده، و نهایتا در آستانه عملیات اصلی فلج کند.

دیشب شلیک همزمان ۵۰ موشک و راکت از سوی حزب الله، خواب صهیونیست ها را آشفته کرد. رژیم صهیونیستی اکنون از سایه خود هم می هراسد و حکم آن مار گزیده ای را دارد که حتی از ریسمان سیاه و سفید هم می ترسد. این هراس آمیخته به ابهام و وهم، می تواند کشنده تر از عملیات انتقامی باشد.

برای درگیر کردن سامانه های پر هزینه دشمن که هزینه هر موشک پدافندی اش میلیون دلاری است، الزاما به پهپاد های تهاجمی دو هزار دلاری نیاز نیست. به عنوان یک مثال دم دستی، احتمالا انبوه بالن های چند دلاری می تواند کابوس سرسام آور صهیونیست ها را در مرزهای شمالی فلسطین تشدید کند. مهم، فرسوده و کم رمق کردن توان پایوران راداری - پدافندی صهیونیست هاست.

جبهه مقاومت، قطعا تسلیحات پیشرفته ای دارد که قادر به نفوذ در عمق مراکز صهیونیستی است و به احتمال قوی، از بعضی از آنها رونمایی هم نشده است. اما همیشه این گونه نیست که شکافتن رینگ های پدافندی گران قیمت حریف، منحصرا با تسلیحات تهاجمی پیچیده و مدرن دور برد ممکن باشد، بلکه اغلب، همان سامانه های گران قیمت، باگ ها و منافذ بزرگی دارند که با ابزار و شگرد های به مراتب ساده، قابل شکافتن یا دور زدن است. متعاقب این عملیات فریب، می تواند نوبت هایپر سونیک و خیبر شکن و انواع پهپادهای تهاجمی هم برسد.

نکته آخر، اهمیت عملیات ضربت رسانه ای است، چه از مسیر بازنمایی قدرت ضربات ادوات تهاجمی جبهه مقاومت که قبلاً رونمایی و آزمایش شده است، و چه از طریق شبیه سازی عملیات انتقامی پیش رو، توسط هوش مصنوعی.

بعد التحریر: آنچه نوشته شد در مقام تحلیل است و گرنه بحمد الله، آن سامانه راهبرد نگاری و فرماندهی که توانسته جبهه مقاومت را نه فقط تا مرز های شمالی و جنوبی سرزمین های اشغالی، بلکه تا عمق آن پیش ببرد، قطعا جلوتر از اغلب تحلیل هاست، بعون الله تعالی.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
    2 2
    فعلا که به لطف اقتصاد لیبرالی حتی در دولت آقای رئیسی بورس ایران سقوط کرده و قیمت دلار و طلا سر به فلک کشیده. بیچاره فقیر فقرا که ذخایر طلا ندارن
    • IR ۱۹:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
      0 0
      گاو فقط بفکر کاه و یونجه ش هست. واسه همین گاوها هرگز به جبهه نمیرن.
  • IR ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
    0 0
    بهتره اجازه بدید اتحاد ملت خودشو در انتخابات تخلیه کنه تا اینکه انقااب کنه ...
  • IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
    0 1
    سرداران سپاه ! قبل از حمله به اسرائیل ؛ فکری برای جودبازی اسرائیل که پس از حمله انجام می دهد ؛ بکنید.
    • FR ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
      0 1
      سرداران مانند همیشه فکر کرده و میکنند ولی تو هم زیاد سماجت نکن که به شک میفتیم !
  • سعید IR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
    1 1
    برعکس. هر چه دیرتر اقدام کنید آنها آماده تر میشوند
  • IR ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۵
    0 2
    . عاقل آنست که اندیشه کند پایان را ــ سرداران عزیز سپاه ! قبل از حمله به اسرائیل ؛ فکری برای جودبازی اسرائیل که پس از حمله انجام می دهد ؛ بکنید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس