کد خبر 1591339
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۵
اعلام همدردی رهبر کره شمالی با پوتین

کیم جونگ اون با رئیس جمهور روسیه به دلیل سیل در منطقه اورنبورگ ابراز همدردی کرد.

به گزارش مشرق، رهبر کره شمالی با ارسال پیامی برای همتای روس خود بدلیل وقوع سیل در روسیه، ابراز امیدواری کرد که دولت و مردم روسیه پیامدهای فاجعه طبیعی را در اولین فرصت ریشه کن کنند و ساکنان مناطق آسیب دیده هر چه زودتر آرامش خود را بازیابند.

خبرگزاری مرکزی کره شمالی (KCNA) گزارش داد، «کیم جونگ اون»، رهبر کره شمالی، پیام تسلیت خود را به «ولادیمیر پوتین»، رئیس جمهور روسیه به دلیل شکسته شدن سد و جاری شدن سیل در منطقه اورنبورگ ارسال کرده است.

در این پیام، کیم جونگ اون از طرف دولت و مردم کره شمالی و از طرف خود، به رئیس جمهور روسیه و مردم و قربانیان سیل اخیر تسلیت عمیق گفت. در این بیانیه آمده است که خسارات مادی زیادی در اثر سیل در منطقه اورنبورگ ایجاد شده است.

رهبر کره شمالی در پیام خود ابراز امیدواری کرد که دولت و مردم روسیه عواقب پس از فاجعه طبیعی را در اولین فرصت ریشه کن کنند و ساکنان مناطق آسیب دیده در اسرع وقت با رهبری روسیه آرامش خود را بازیابند. رئیس جمهور کره شمالی در پیام خود خاطرنشان کرد که مردم کره شمالی همیشه در کنار مردم روسیه خواهند بود.

ریزش جزئی یک سد در اورسک، منطقه اورنبورگ روسیه، در دو مکان در شب ۶ آوریل رخ داد. شکستگی دیگر در عصر همان روز رخ داد. بر اساس آخرین داده‌ها، افزایش آب از رودخانه اورال باعث سیل و آبگرفتگی بیش از ۶ هزار خانه شده است. به گفته مقامات روس، جسد دو نفر در منطقه سیل زده پیدا شده است. مقامات در سطح منطقه وضعیت اضطراری اعلام کرده اند و از ساکنان خواسته اند تا محل را تخلیه کنند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
    0 2
    برآورد می گردد این دو نفر تا پایان سال چندین بار با هم همدردی خواهند کرد.
    • IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
      0 0
      اگر عین اربابای یانکی گاوچرون تروريست همجنس باز آدمکشت جنایتکار بودن این اتفاق براشون نمی‌افتاد!!
  • IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۰
    0 0
    دم جناب آقای کیم جونگ اون رهبر محترم جمهوری دموکراتیک خلق کره گرم ، واقعأ یک موی گندیدهٔ ایشون میارزه به کل یانکی‌های گاوچرون تروریست همجنس باز آدمکش و اروپایی‌های نوکرشون!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس