کد خبر 1590228
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۸
پایان غائله گروگان‌گیری در چابهار/ شهادت ۴ نفر از کارکنان انتظامی و مرزبانی فراجا

سخنگوی پلیس با بیان پایان غائله گروگان‌گیری در چابهار گفت: چهار نفر از کارکنان انتظامی و مرزبانی فراجا در حوادث تروریستی چابهار و راسک به شهادت رسیدند.

به گزارش مشرق و به نقل از پایگاه پلیس، سردار سعید منتظرالمهدی در خصوص حوادث تروریستی شب گذشته (۱۵ فروردین) تا امروز که درگیری نیروهای پلیس با عوامل تروریستی ادامه داشت، افزود: در ساعات پایانی شب گذشته تعدادی از عوامل گروهکِ تروریستی جیش الظلم به اماکن انتظامی و دریابانی که محل خدمت رسانی عمومی به مردم محلی است حمله کرده که با، شجاعت و آمادگیِ رزمیِ بالایِ پلیس روبرو شدند.

وی اظهار داشت: در حادثه‌ی تروریستی دریابانیِ چابهار هر سه تروریست خنثی و به هلاکت رسیدند، دو تروریست‌ در اقدامی دیگر به کلانتری ۱۱ چابهار حمله که پس از عدم موفقیت به آپارتمان های مسکونی و مجاور متعرض و اقدام به گروگان‌گیری نمودند که با حضور واحدِ تخصصی ِ رهاییِ گروگان پنج خانواده‌یِ دربند آزاد شدند.

منتظر المهدی ادامه داد: واحدهای مبارزه با تروریسم فراجا با وجودِ حضور تیمِ تروریستی در منطقه مسکونی و پُر تراکمِ شهر چابهار، این افراد را در محاصره کامل قرار داده و زمین‌گیر کردند. خوشبختانه در این عملیات که با مشارکت فراجا و سپاه پاسداران انجام شد؛ گروگان‌ها در صحت و سلامت بوده و در این دو حادثه‌ سه تن از پرسنلِ سلحشور پلیس به شهادت رسیدند.

به گفته وی همچنین یک نفر از کارکنان مرزبانی فراجا که در واقعه تروریستی شب گذشته راسک به همرزمانشان در سپاه یاری رسانده بودند نیز به فیض شهادت نائل آمدند. سخن پایانی با تروریستهایی است که شرم نکرده و به خانواده و مردم عادی تیراندازی می‌کنند؛ بدانند و عبرت بگیرند که خطِ ترور، جنایت و خرابکاری در بین مردم این سرزمین جایی نداشته و با شما تبهکاران هرگز هم رأی نخواهند شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • صرفا جهت اطلاع IR ۱۷:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
    1 0
    اجیر شده ای حکومت تروریست پاکستان هستن .
  • IR ۱۸:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
    0 0
    دوستان برای اینکه اسراییل علیه ما کاری نکند چه کردید ....
  • US ۱۸:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
    1 0
    وزیر کشور باید پاسخگو باشد که چند حمله تروریستی دیگر در کشور و بخصوص در جنوب کشور باید رخ دهد تا این دیوار لعنتی در مرز ایران با دو همسایه شرور و تروریست پرور برپا شود؟
  • DE ۱۹:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
    0 0
    کفتارهای زرد! جیش الصهیون شیطانی! خوبه بدرک واصل شدید! بازم از این غلط ها بکنید ،مردم ایران میان با دستهای خودشون قیمه قیمه تون می کنند! تا شما باشید که به مردم عادی دست درازی نکنید کثافت ها!
  • آرش IR ۲۰:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
    0 0
    در تروریست بودنشان همین رو بس که همزمان که دولت صهیون احتیاج داره این گمراهان وارد عمل می‌شوند. خدا به راه راست هدایتشون کنه
  • IR ۲۱:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
    0 0
    11 تا از نیروهای نطامی به قول فرهیختگان جمهوری اسلامی شهید شدند
    • IR ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۷
      0 0
      دو نیروی کلانتری دو نیروی دریابانی سه پاسدار و چهار بسیجی اهل سنت شهید شدن
  • علیجان ابراهیمی رود بستی NL ۲۱:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
    0 0
    تسلیت به خانوادهای شهدا وارواح پاک شهدا شاد ویادشان گرامی
  • ناشناس IR ۱۱:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۷
    0 0
    لطفا خواستید فیلمش رو بسازید با بازیگرها و کارگردان‌های بسپارید کار رو که قابل باور بسازند نه اینکه مصنوعی و بی روح باشه چرا نمی توانید مثل آمریکا فیلم بسازید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس