همکاری ضدتروریستی آلمان و فرانسه در بازی‌های المپیک پاریس

آلمان و فرانسه در تامین امنیت جام قهرمانی فوتبال اروپا و بازی‌های المپیک پاریس با یکدیگر همکاری امنیتی و ضدتروریستی خواهند کرد.

به گزارش مشرق، نانسی فزر، وزیر کشور آلمان اعلام کرد او و ژرال دارمنن، همتای فرانسوی‌اش بر سر همکاری مشترک به منظور حفظ امنیت مسابقات جام قهرمانی فوتبال اروپا و بازی‌های المپیک پاریس توافق کرده‌اند.

فزر روز شنبه ۳۰ مارس (۱۱ فروردین) به روزنامه آلمانی «هاندلزبلات» گفت: نیروهای پلیس آلمان در زمان برگزاری بازی‌های المپیک در پاریس و پلیس فرانسه نیز در آلمان مستقر خواهند شد.

وزیر کشور آلمان همچنین گفته است که برای او و دارمنن، تامین امنیت در طول رویدادهای ورزشی بزرگ در هر دو کشور اولویت اصلی است و او بر سر «همکاری نزدیک» با وزیر کشور فرانسه توافق کرده است.

فزر هفته پیش نیز اعلام کرد که در مرزهای آلمان در طول مسابقات قهرمانی اروپا کنترل مرزی برقرار خواهد بود. وزیر کشور آلمان استدلال کرده است این اقدام برای «جلوگیری از ورود جنایتکاران خشونت‌طلب، اعم از افراط‌گرایان و سایر گروه‌ها مثل آشوبگران و هولیگان‌ها» به کشور آلمان در جریان برگزاری مسابقات ورزشی ضروری است.

یک واحد مشترک پلیس برای نظارت بر حمل‌ونقل ریلی بین فرانسه و آلمان در طول این رویدادهای مهم مستقر خواهد شد.

مسابقات قهرمانی فوتبال اروپا از ۱۴ ژوئن (۲۵ خرداد) در آلمان آغاز و بازی‌های المپیک تابستانی در پاریس روز ۲۶ ژوئیه (۵ مرداد) افتتاح می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۲
    0 0
    چقدر زیبا اروپای تروریست پرور همکاری ضد تروریستی انجام می دهند و مرغ پخته را به خنده وادار می کنند.
  • IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۲
    0 0
    همکاری ضد تروریستی آلمان و فرانسه؟؟!!! اینا که خودشون با رهبری یانکی‌های گاوچرون تروریست سردستهٔ تروریست‌های جهان هستند که؟؟!! به قول خارجی ها روباه رو میخوان بزارن مواظب لونه مرغها باشه!! 🤣🤣🤣🤣🤣🤣

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس