فرنگی کاران ایران ۴ مدال کسب کردند

مسابقات روز نخست رقابت های بین المللی کشتی فرنگی جام پیروزی ترکیه در شهر آنتالیا ترکیه برگزار شد و نمایندگان کشورمان به ۲ مدال طلا و ۲ مدال نقره دست یافتند.

به گزارش مشرق و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، در رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جام پیروزی ترکیه در شهر آنتالیا ترکیه، احمد بدرالدینی در وزن ۴۵ کیلوگرم و ابوالفضل شیری در وزن ۶۰ کیلوگرم به مدال طلا دست یافتند، میرمحمدباقر عزیزی در وزن ۶۰ کیلوگرم و محمد کاظمی در وزن ۷۱ کیلوگرم صاحب مدال نقره شدند.

نتایج نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

کشتی فرنگی:

* در وزن ۴۵ کیلوگرم احمد بدرالدینی در دور اول مقابل کشتی گیری از قرقیزستان به پیروزی رسید. وی در دور دوم دیگر نماینده قرقیزستان را مغلوب کرد و در دیدار مرحله نیمه نهایی نیز مقابل حریف خود به برتری دست یافت و راهی دیدار فینال شد. وی در دیدار پایانی با شکست حریف خود به مدال طلا دست یافت

* در وزن ۵۱ کیلوگرم آرمین قولی گله در دور نخست مقابل کشتی گیر آذربایجانی که قهرمان جهان بود، مغلوب شد. و از دور رقابت‌ها کنار رفت. حسین ابراهیمی در مبارزه نخست خود به پیروزی رسید اما در کشتی دوم مقابل حریف خود شکست خورد و به گروه بازنده‌ها رفت و توانست با شکست حریف خود به دیدار رده بندی راه یابد. وی در این دیدار مقابل حریف خود مغلوب و پنجم شد.

* در وزن ۶۰ کیلوگرم ابوالفضل شیری در دور اول مقابل حریف خود به پیروزی رسید. وی در دور دوم مقابل نماینده ترکیه به برتری دست یافت. و در کشتی سوم خود نیز به پیروزی رسید. شیری در دور بعد کشتی گیری از قزاقستان راشکست داد. میرمحمدباقر عزیزی در دور اول مقابل نماینده هلند پیروز شد. وی در دور دوم مقابل کشتی گیری از ترکیه به برتری دست یافت. عزیزی در دور سوم نیز حریفی از آذربایجان را شکست داد. دو نماینده کشورمان در دیدار فینال به مصاف هم رفتند که شیری به برتری دست یافت و به مدال طلا رسید. عزیزی نیز صاحب مدال نقره شد.

* در وزن ۷۱ کیلوگرم محمد کاظمی در دیدار نخست کشتی گیری از مجارستان را مغلوب کرد. وی در دور بعد نیز مقابل حریف خود به برتری دست یافت و به دیدار فینال راه یافت. وی در دیدار نهایی مقابل حریف خود شکست خورد و به مدال نقره رسید.

این مسابقات روزهای چهارشنبه و پنج شنبه هفته جاری ادامه خواهد داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس