در صورت بازگشت ترامپ به قدرت، اقتصاد آلمان خسارت هنگفت خواهد دید!

یافته های یک اندیشکده معتبر آلمان نشان می دهد که در صورت بازگشت دونالد ترامپ به قدرت، با سیاست‌های تجاری جدید وی، نظام اقتصادی آلمان لطمه شدیدی خواهد خورد.

به گزارش مشرق، یافته‌های جدید یک اندیشکده معتبر آلمان نشان می‌دهد که در صورت پیروزی دونالد ترامپ در انتخابات سرنوشت ساز سال جاری میلادی آمریکا اقتصاد آلمان ضربه شدیدی خواهد خورد.

به گزارش النشره لبنان به نقل از رسانه‌های آلمانی گزارش داد که اندیشکده «زد.ای.دابلیو / ZEW» که از مؤسسه‌های معتبر آلمان به حساب می‌آید، روز دوشنبه در پژوهشی جدید از وضعیت اقتصاد این کشور اعلام کرد که در صورت بازگشت ترامپ به قدرت، اقتصاد آلمان ملیاردها یورو زیان خواهد دید.

گفتنی است دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمرکیا در سخنانی انتخاباتی پیشتر در میان هواداران خود وعده داد که در صورت بازگشت به قدرت، علاوه بر وضع عوارض گمرگی ثابت ۱۰ درصد بر کالاهای خارجی وارداتی به آمریکا بر کالاهای چینی عوارض سنگین مالیاتی ۶۰ درصد یا بیتشر وضع خواهد کرد.

اندیشکده آی دبلیو گزارش داد که طبق این پژوهش اقتصادی که امروز منتشر شد، با حضور دونالد ترامپ برای یک دوره چهار ساله ریاست جمهوری دیگر در آمریکا، این امر می‌تواند باعث زیان اقتصادی بیش از ۱۲۰ میلیارد یورو برای اقتصاد آلمان بیانجامد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۸:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۵
    1 0
    لعنت بر آمریکا
  • رضا IR ۰۹:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۵
    2 0
    فکر نمی کنم این نظریه درست باشد و بعید می دانم بازگشت ترامپ موجب کاهش استثمار و چپاولگری دولت جنایتکار و تبهکار آلمان شود؟!!
  • IR ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۵
    0 0
    بدرک!
  • Hamid IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۵
    0 0
    ترامپ داره گند میزنه تو خیلی از سیاستهای دولت مردان امریکا هرچی دمکراتها دنیارو با زبون نگه داشته بودن این آمده گند بزنه توش و از موضع بالا صحبت میکنه با متحدین امریکا یکم براشون سنگینه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس