پلیس شیراز ۳ گروگان را از چنگال مجرمان آزاد کرد

فرمانده انتظامی شیراز گفت: ۳ گروگان در یک عملیات ضربتی پلیس، صحیح و سالم آزاد شده و به آغوش گرم خانواده بازگشتند.

به گزارش مشرق، سرهنگ فرج شجاعی با اعلام این خبر بیان کرد: پیش از ظهر پنجشنبه در پی اعلام به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره آدم‌ربایی در شهرک رکن آباد شیراز و متواری شدن گروگان‌گیرها، بلافاصله شناسایی و دستگیری آنها در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شیراز افزود: مأموران کلانتری ۳۰ رکن آباد در بررسی‌های اولیه مطلع شدند فردی ۲۶ ساله با تهدید سلاح گرم با ورود به منزل مردی ۸۰ ساله، وی و ۲ فرزند ۴۰ و ۴۵ ساله‌اش را گروگان و با همکاری دوستش (راننده) با سواری پژو پارس به منزل خود می‌برند.

فرمانده انتظامی شیراز ادامه داد: مأموران انتظامی سریعاً تحقیقات خود را آغاز و مخفیگاه گروگان‌گیرها را شناسایی و با حضور به موقع در محل، موفق شدند در کمتر از یک ساعت گروگان‌ها را صحیح و سالم از چنگ آدم ربایان آزاد کنند.

سرهنگ شجاعی با بیان اینکه در این خصوص یک نفر گروگانگیر (راننده) دستگیر و تلاش برای دستگیری دیگر همدستش که قبل از حضور پلیس متواری شده بود ادامه دارد، تصریح کرد: در بررسی‌های تخصصی مشخص شد علت گروگانگیری اختلافات ملکی بوده است.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهم برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد، گفت: پلیس با تمام توان در راستای تأمین نظم و امنیت و ارتقای احساس امنیت شهروندان با هر نوع بی نظمی و سلب آسایش عمومی برابر قانون با مجرمان برخورد خواهد کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس