کد خبر 1570723
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۴
مرگ گروگانگیر فراری به دست ماموران پلیس

مردان خشن که به خاطر اختلاف مالی پسر جوانی را در علی‌آباد کتول گروگان گرفته و به کرمان برده بودند درحالی دستگیر شدند که یکی از آنها در تعقیب و گریز پلیسی از پای درآمد.

به گزارش مشرق، سرهنگ «حسین نوروزی» فرمانده انتظامی علی‌آباد کتول گفت: با اعلام مرکز ۱۱۰ مبنی بر آدم‌ربایی و گروگانگیری در علی‌آباد کتول، رسیدگی به موضوع در دستور کار تیمی ویژه از مأموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت. طی بررسی‌های انجام شده، مشخص شد متهمان با ۲ دستگاه خودروی سواری گروگان را از جلوی در خانه‌اش ربوده و به مکانی نامعلوم متواری شده‌اند.

با اشراف و اقدامات اطلاعاتی و تخصصی پلیس، ردپای متهمان در استان خراسان شمالی شناسایی شد که پس از هماهنگی قضایی و با سرعت عمل مأموران، ۳ نفر از آنان دستگیر شدند.

در تحقیقات صورت گرفته، مشخص شد گروگان توسط اعضای دیگر باند به استان کرمان منتقل شده است.

با تلاش مأموران و همکاری پلیس کرمان، مخفیگاه متهمان شناسایی و در یک عملیات هدفمند گروگان آزاد شد.

در عملیات دستگیری آدم‌ربایان که با تعقیب و گریز همراه بود، یکی از متهمان دستگیر شد و متهم دیگر طی درگیری با مأموران انتظامی مجروح و پس از انتقال به مراکز درمانی فوت کرد.

فرمانده انتظامی علی‌آباد کتول با اشاره به اینکه گروگان صحیح و سالم تحویل خانواده‌اش شد، گفت: متهمان در تحقیقات تخصصی پلیس انگیزه خود از این اقدام را اختلافات مالی با خانواده گروگان اعلام کردند.

منبع: روزنامه ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس