وزیر صهیونیست برای گفتگو درباره جنگ غزه به واشنگتن می‌رود

وبگاه «آکسیوس» گزارش داد که «ران دِرمِر» وزیر امور راهبردی رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه به آمریکا می‌رود تا درباره روند جنگ غزه و طرح‌های تل‌آویو برای زمان بعد از جنگ گفتگو کند.

به گزارش مشرق، وبگاه «آکسیوس» گزارش داد که «ران دِرمِر» وزیر امور راهبردی رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه به آمریکا می‌رود تا درباره روند جنگ غزه و طرح‌های تل‌آویو برای زمان بعد از جنگ گفتگو کند.

دو مقام مطلع روز سه‌شنبه در این‌باره به آکسیوس گفتند که درمر در واشنگتن با «جِیک سالیوان» مشاور امنیت ملی کاخ سفید و دیگر مقام‌های ارشد دولت آمریکا دیدار خواهد کرد.

آکسیوس درباره اهمیت این سفر نوشت: «درمر نزدیکترین معتمد نتانیاهو است که بیشترین اعتماد را به او دارد. او از تفکرات و نظرات نتانیاهو از جمله نسبت به پیشنهاد آمریکا برای عادی‌سازی روابط با عبستان سعودی در ازای تشکیل کشور فلسطین آگاه است».

این وبگاه همچنین گزارش داد که کاخ سفید و وزارت امور راهبردی رژیم صهیونیستی از پاسخ دادن به سوالات درباره سفر درمر به آمریکا امتناع کردند.

پیش از این، روزنامه واشنگتن‌پست گزارش داده بود که دولت آمریکا بعد از تشدید تنش‌ها در منطقه غرب آسیا، طرحی پیشنهاد داده که بر اساس آن واشنگتن امیدوار است بتواند به برقراری آتش‌بس کامل در غزه منجر شود.

روز گذشته نیز آکسیوس گزارش داد که «رونن بار» رئیس سازمان امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در سفر به قاهره با رئیس دستگاه اطلاعاتی مصر دیدار و درباره جنگ غزه گفتگو کرده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس