کد خبر 1565703
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۳
آقای خاص: «خوزه "هری پاتر" مورینیو» هستم!

سرمربی تیم فوتبال آ.اس رم ایتالیا که به «آقای خاص» مشهور است، برای خود لقب تازه‌ای انتخاب کرد!

به گزارش مشرق، خوزه مورینیو که هدایت تیم آ.اس رم ایتالیا را برعهده دارد و از حضور سردار آزمون، ستاره تیم ملی ایران در این تیم ایتالیایی بهره می‌برد، لقب تازه‌ای برای خود در نظر گرفته است.

آقای خاص که تیمش هفته گذشته از یک‌چهارم نهایی جام حذفی ایتالیا حذف شد، برای خود لقب «خوزه هری پاتر مورینیو» را در نظر گرفته است و دلیل انتخاب این لقب را انتظارات بالای باشگاه رم و هوادارانش از خود دانسته است.

مورینیو بر این باور است که هواداران رم به‌خاطر دوران سرمربیگری موفقی که داشته است، از او انتظار بیشتری دارند. وی دراین‌باره گفت: هواداران رم، فوق‌العاده‌ترین طرفدارانی هستند که دیده‌ام. سرمربی آنها هم خوزه هری پاتر مورینیو نام دارد و او توقع آنها را بالا برده است.

مرد پرتغالی افزود: نمی‌دانم تابه‌حال چند دربی را تجربه کرده‌ام؛ ۱۵۰ یا ۲۰۰ اما همیشه دربی‌ها برایم بازی‌های خاصی هستند. برده‌ام، مساوی کرده‌ام و باخته‌ام و همیشه تجربه جدید به دست آوردم. همیشه درک کرده‌ام که برای هوادار چلسی، بازی مقابل منچسترسیتی با دیدار برابر آرسنال یکی نیست. این موضوع درباره اینتر هم صدق می‌کند و بازی آنها برابر رم یا یوونتوس یکسان نیست. بنابراین معنی دربی را می‌دانم و دربی که با رم تجربه کردم، دربی مهمی بود.

مورینیو پیش‌ از این از عنوان هری پاتر استفاده کرده بود. او در دوران حضور روی نیمکت رئال مادرید برای آنکه انتظارات از خودش را کاهش دهد، گفته بود که «من هری پاتر نیستم.»

تیم آزمون که هم‌اکنون تیم ملی ایران را در جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا همراهی می‌کند، در حال حاضر در سری‌آ ایتالیا با تیم رده چهارمی فیورنتینا، چهار امتیاز فاصله و برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده رقابت سختی دارد. رم همچنین به مرحله حذفی لیگ اروپا را نیز راه پیدا کرده است.

قرارداد مورینیو در پایان فصل به اتمام می‌رسد اما او با اشاره به اینکه همچنان به رم تعهد دارد، گفت: دو سال و پنج ماه است که اینجا هستم و تنها کسی که حتی یک جلسه تمرینی را از دست نداده است، محسوب می‌شوم. دو سال و نیم است که اشتباهی نکرده‌ام. به هیچ‌وجه قبول نمی‌کنم که حرفه‌ای بودن و شان و عشق و علاقه‌ام به این شغل، ذره‌ای زیر سوال برود. اگر یک نمونه حرفه‌ای‌گری وجود داشته باشد، آن نمونه من هستم و در طول ۲۰ سال مربیگری، هرگز در یک بازی هم غیبت نداشتم.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس