کد خبر 1563314
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۰۵:۵۳

به گزارش مشرق، مجله باور در صفحه اینستاگرام خود گزارشی تصویری منتشر کرد:

دو دولت دموکرات و طرف‌دار حقوق بشر آمریکا و انگلستان در بمباران شهر درسدن آلمان پس از پایان جنگ جهانی دوم رکوردی را به نام خود ثبت کرده‌اند که هنوز جنایات و نسل‌کشی اسرائیل در غزه به حد آن نرسیده است.

رمان‌نویس آمریکایی، کورت ونه‌گات، در رمان سلاخ‌خانه شماره پنج، فاجعه کشتار مردم درسدن را برای همیشه در تاریخ ثبت‌کرده است؛ چنان‌که این روزها رسانه‌ها سعی در ثبت نسل‌کشی فلسطینیان دارند.

توفان الاقصی اما در روز واقعه، هفت اکتبر، سرفصل جدیدی در منطقه رقم زد. روایت عطا الله مهاجرانی، نویسنده و سیاست‌مدار، از هفت اکتبر و پیامدهای آن در سومین شماره «باور» بخوانید.

روایت عطا الله مهاجرانی از هفت اکتبر

روایت عطا الله مهاجرانی از هفت اکتبر

روایت عطا الله مهاجرانی از هفت اکتبر

روایت عطا الله مهاجرانی از هفت اکتبر

روایت عطا الله مهاجرانی از هفت اکتبر

روایت عطا الله مهاجرانی از هفت اکتبر

روایت عطا الله مهاجرانی از هفت اکتبر

روایت عطا الله مهاجرانی از هفت اکتبر

روایت عطا الله مهاجرانی از هفت اکتبر

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 19
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 15
  • محمد IR ۰۶:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۸
    66 22
    مرگ بر آمریکا
    • IR ۰۸:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۸
      21 9
      مرگ بر آمریکا مرگ بر انگلیس مرگ بر اسرائیل مرگ بر آمریکا مرگ بر انگلیس مرگ بر اسرائیل مرگ بر آمریکا مرگ بر انگلیس مرگ بر اسرائیل مرگ بر آمریکا مرگ بر انگلیس مرگ بر اسرائیل مرگ بر آمریکا مرگ بر انگلیس مرگ بر اسرائیل مرگ بر آمریکا مرگ بر انگلیس مرگ بر اسرائیل مرگ بر آمریکا مرگ بر انگلیس مرگ بر اسرائیل مرگ بر آمریکا مرگ بر انگلیس مرگ بر اسرائیل مرگ بر آمریکا مرگ بر انگلیس مرگ بر اسرائیل مرگ بر آمریکا مرگ بر انگلیس مرگ بر اسرائیل مرگ بر آمریکا مرگ بر انگلیس مرگ بر اسرائیل مرگ بر آمریکا مرگ بر انگلیس مرگ بر اسرائیل مرگ بر آمریکا مرگ بر انگلیس مرگ بر اسرائیل مرگ بر آمریکا مرگ بر انگلیس مرگ بر اسرائیل مرگ بر آمریکا مرگ بر انگلیس مرگ بر اسرائیل
  • IR ۰۸:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۸
    13 5
    این مهاجرانی چرادرلانه استعمارپیرسکنی کرده چرا برنمی گرده وطن مثل اینکه آنجا خوش می گذره
    • IR ۰۹:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۸
      16 2
      داره یکی به نعل و یکی به میخ میزنه،
    • IR ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۸
      4 0
      داره گند و کثافتکاریهای جنبش نحس ۸۸ و فراخوانهایی که برای آشوبگری میداد رو ماستمالی میکنه تا باز هم یک عده ساده لوح پیدا بشن و با سوء تعبیر بگن: ملاک حال فعلی افراده و نرم نرمک بخزه بیاد بصورت میدانی وارد معرکه و لباس اصلاخ طلبی بشه
  • طلا US ۰۸:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۸
    4 2
    دلیل شکست اعراب در جنگ شش روزه این بود که انها قصد اخراج مهاجران اسرائیلی را نداشتند. فقط می خواستند مانع از کشتار و اخراج فلسطینیان به کشور خود شوند. خود فلسطینی ها بعلت حمله انگلستان و نابودی مقاومت فلسطین در سالهای ۱۹۳۰ نتوانستند بصورت جدی با اسرائیلی ها مبارزه کنند چون نه نیرویی برایشان مانده بود و نه اسلحه ای داشتند. عربها وقتی به فلسطین وارد شدند که اسرائیل کشتار و اشغال روستاها را شروع کرده بود. مصر زندانی های اخوان را ازاد کرد که بروند و با اسرائیل بجنگندو گرنه نیروی ارتش نفرستاد. در اردن هم عبدالله اول به اسرائیل پیام داد که اگر به ما حمله نکنی من لازم نیست وارد جنگ شوم. به جنگ نرفت و خیال اسرائیل از بابت چبهه اردن راحت شد. سوریه هم که قصد جنگ نداشت ولی اسرائیل که موقعیت نظامی اش را برتر دید بلندی های جولان را اشغال کرد. قابل توجه اینکه اسرائیل در مقابل مجهزسازی نیروی نظامی و هوایی کشورش و شناخته شدن کلیه یهودیان تحت فشار در اروپا و بازماندگانشان تحت عنوان هولوکاست المان را بخشید که بعنوان یک کشور در اروپا شناخته شود. برای همین اسرائیل دارای ارتش سازماندهی شده در دوران جنگ ۱۹۶۷ بود.
  • IR ۰۹:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۸
    12 4
    بسمه تعالی انصافا این عبارات از قلم یک آزاده قابل تراوش است. «مهاجرانی» اگر چه با نظام مقدس جمهوری اسلامی زاویه پیدا کرد؛ اما نباید او را به طور کامل طرد کرد. دعا می کنم عاقبت وی به «خیر» ختم شود!
  • IR ۱۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۸
    4 6
    صحیح است. انشاء الله همه مطالعه و بصیرت پیدا کنند.
  • TR ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۸
    6 3
    بازم این مومیایی نظر داد؟!!!
  • IR ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۸
    5 3
    عرصه شطرنج رندان را مجال شاه نیست .ــــ سنت الهی است: مستکبران تاریخ ؛ توسط ضعیفترین مخلوقات نابود شوند. نمرود که ادعای خدایی می نمود و می گفت انا احیی و امیت ؛ بوسیله کوچکترین موجود زنده شناخته شده آنزمان یعنی پشه ـــ و فرعون که عربده می زد انا ربکم الاعلی توسط شل ترین موجود دنیا یعنی آب ـــ آمریکا نیز توسط ضعیفترین کشورها (چه از لحاظ GDP ؛ چه از لحاظ نظامی و چه از لحاظ رسانه و تبلیغات) یعنی به قول روح الله: پابرهنگان زمان: یمن و غزه ـــ عرصه شطرنج رندان را مجال شاه نیست .
  • IR ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۸
    8 9
    درود بر مردم آمریکا و مرگ بر مهاجرانی دو رنگ نیرنگ باز
    • FR ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۸
      2 7
      خجالت بکش بابا. دیگه لجبازی را تا حد شریت ادامه نده !
  • هادی IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۸
    6 3
    بی ربط ترین آدمی که در عرصه سیاسی کشور دیدم این عطا هست.حرفش یه چیز عملش لندن گردی. اگر اینا آنقدر عوضی هستن توی کشورشون شما چی کار داری؟؟؟؟
  • GB ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۸
    2 9
    کاش جمهوری اسلامی ایران صد نفر مثل مهاجرانی داشت , ایران گلستان میشد.
  • IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۸
    1 1
    ضرب المثل معروفیست :علف به دهن بزه چی باید شیرین بیاد .به این سیاست به مطالب می پردازد.میگویند اگر بناشد برای کشوری جاسوسی کنی همه زندگی خود را طوری قرار ده که همه تصورات فرد بخش جدا ناشدنی ازفرهنگ وآداب وآئین زندگی آن ملت قرار گیرد .سپس تخصصی وبراساس آموزه های طولانی مدتی که برای او انجام شده نسبت به جمع آوری اطلاعات آن کشور برای کشورثالثی درازای قیمت های بسیار بالا نقش مهمی بازی کنید.
  • سورن IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۸
    1 5
    آخرش نفهمیدیم این مَردک از ماست یا بر ماست! همیشه یکی به نعل میزنه یکی به میخ...
  • IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۸
    5 1
    خود مهاجرانی تو دوران وزارتش مطبوعات رو کرده بود سنگر طرفدارهای اسرائیل چقدر اون دوران از دست این آقا و معاونان خون دل خوردیم در برابر اعتراً رهبری هم جسارت کرد و به رهبری هم تاخت که چرا می‌گویی مطبوعات سنگر دشمن شده اند. به بهانه های مختلف افراد مساله دار رو آورد بالا و برای سیستم هزینه تراشید. برید بیانات امام رو ببینید فرموده اگر کسی گذشته تاریکی داشت و توبه هم کرد توبه را قبول کنید ولی مناصب حساس ندهید به او . به رادیو و تلویزیون راهش ندهید سال۱۳۵۹ دیدار با کارکنان مجله سروش مهاجرانی کلا خلاف این کارها رو کرد همه نیروهای ارزشی رو کنار زد افرادی مثل زم و مصی علینژاد و رسانه ای های اون ور آب که زمانی تو نشریات داخلی بودن حاصل سیاست های همین آقا بود با چندتا تویت گول نخورید
  • IR ۲۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۸
    2 0
    خوشا به حال برادر مهاجرانی. چه زندگی شیرینی دارد، در انگلیس و مدافع دوستان مشرق. لابد سهمیه ساندیس و یارانه ایشون هم که قطع نشده
  • IR ۲۳:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۸
    0 0
    هرگز سران کنونی خائن عرب مصروادن وعربستان امارات وبحرین.. نه تنها دشمن اسرائیل نیستند وقصدارادی فلسطین رادارند بلکه خواستار نابودی اسلام فلسطین هستند چون خودشان یایهودی اند یاب ده یهود ب ای خوشگذرانی وحکومت... باید نسل جدید رهبران عرب مثل سیدحسن نصرالله وبدراالدین الحوتی وحکرهبران حماس رهبران الحشد عراق.. برجهان عرب حاکم شوند تا همراه بایران،،، اسراییل رانابود وفلسطن راازاد وخاورمیانه از شرانان راحت شود وا امش یابد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس