کد خبر 1563296
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۴

به گزارش مشرق، سید احمد رضوی، فعال رسانه، در توئیتر خود نوشت:

انتقام در نگاهِ رهبری

به این جملات رهبری دقت کنیم: "تشییع میلیونی شهید سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس در عراق و ایران، اولین سیلی سخت به آمریکایی‌ها بود اما سیلی سخت‌تر «غلبه نرم‌افزاری بر هیمنه پوچ استکبار» و «اخراج آمریکا از منطقه» است که این همّت ملّتها و سیاستهای مقاومت را میطلبد که بایستی این کار را انجام بدهند، البته آمران و قاتلان سردار سلیمانی نیز باید انتقام پس دهند و این انتقام در هر زمانی که ممکن باشد، قطعی است."

حضرت آقا #اولین_سیلی سخت به آمریکایی ها را تشیع میلیونی شهید سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس در عراق و ایران میدانند. در واقع در نگاه رهبری، جنس انتقام #صرفا موشک نیست. انتقام وحدت و یکپارچگی مردم هم هست. انتقام پیشیبانی مردم از محور مقاومت نیز هست. حتی رهبری پس از حمله موشکی به عین الاسد فرمودند: "فریاد انتقامی که از ملت بلند شد سوخت موشک ‌های نابودگر پایگاه آمریکایی را تامین کرد." در واقع در نگاه آقا وحدت و پشتیبانی مردم یکی از سیلی های سخت است.

سیلی سخت نیز در کلام رهبری «غلبه نرم‌افزاری بر هیمنه پوچ استکبار» است. در واقع در نگاه رهبری دومین گام نیز یک گام نرم‌افزاری است نه سخت افزاری. شکستن و غلبه بر هیمنه پوچ استکبار، یکی از بزرگترین ضرباتی است که میتوان بر او وارد کرد. هزار موشک شلیک شود اما هیمنه دشمن پا برجا باشد یعنی هیچ موشکی شلیک نشده است.

سومین قطعهِ انتقام در منظومه نگاه رهبری نیز از جنس نرم است اما به واسطه ابزار نرم و سخت یعنی «اخراج آمریکا از منطقه» . آمریکایی ها باید از منطقه اخراج شود که عملا با همت ملت ها و سیاستهای مقاومت انجام خواهد شد. (کافیست به تحولات 4 سال اخیر در منطقه بخوبی نگاه کنیم تا پیداسازی این قطعه را نیز به وضوح ببینیم.)

چهارمین قطعهِ انتقام نیز طبق فرمایش رهبری "قاتل سلیمانی و آمر به قتل سلیمانی باید انتقامشان را پس بدهند؛ آن به جای خودش محفوظ است." این نیز در طول چهار سال گذشته برای افراد مختلفی که وقتش رسیده بود در جای خودش عملیاتی شد البته هنوز وقت مناسب و جای مناسب برای گرفتن انتقام از برخی آمرین نرسیده است که ان شاالله بزودی زمان و مکان مناسب فراهم خواهد شد.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • منتقد گمنام IR ۰۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۸
    1 1
    چهلم 13 دی میشود 22 بهمن ! هر سال اطراف میدان آزادی افغانها تجمع میکنند . مسیر طولانیست. تقریبا از میدان فردوسی به بعد خیابان شلوغ میشود. کنترل کردن هزاران نفر غیر ممکن است. دقت در بسته ها و کنار کشیدن سطل های زباله کافی نیست. انتحاری ها ظاهر معمولی دارند. پس از انفجار در مکانها ی با تراکم بالا مانند میدان انقلاب ، زیر گذر یادگار ، استاد معین تا میدان ازادی بسیاری زیر جمعیت در حال فرار له میشوند. خطر محدود به تهران نیست . در هر شهر و روستایی میتواند اتفاق بیفتد. طرفداران داعش فقط افغانها و تاجیک ها نیستند. آنها از چچن تا فرانسه ، انگلیس و هر جا که احمقی یافت شود یار گیری میکنند. استتارشان مانع شناسایی به موقع است. بهترین و عملی ترین راه مقابله لغو مراسم سالگرد انقلاب است.
  • IR ۰۱:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۸
    0 3
    همینطور است ما انتقام برابر با خون شهیدان عزیزمان را ، نابودی رژیم غاصب اسرائیل می دانیم .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس