وزیر کشور: ترور، نشانه عجز رژیم رو به زوال صهیونیستی است

وزیر کشور در پیامی با تسلیت شهادت سردار سید رضی موسوی تاکید کرد: رژیم رو به نابودی صهیونیستی می‌داند که هرگز به قبل از ۷ اکتبر بر نخواهد گشت و سراشیبی سقوط حتمی را پیش چشم دارد.

به گزارش مشرق، «احمد وحیدی» روز چهارشنبه در بخشی از این پیام شهادت سردار سرافراز، همرزم سرلشکر شهید قاسم سلیمانی و مبارز خستگی ناپذیر سید رضی موسوی به دست شقی‌ترین‌ دشمن روزگار را به محضر ملت شریف ایران تبریک و تسلیت گفت و نوشت: حمله وحشیانه رژیم جنایتکار صهیونیستی به دمشق که باعث شهادت «سردار سرتیپ پاسدار سید رضی موسوی» از مستشاران نظامی باسابقۀ سپاه در سوریه شد، بدون شک نشانه بارز عجز و ناتوانی رژیمی است که ترور، ابزار همیشگی آن برای حفظ بقای خود بوده است.

رئیس شورای امنیت تصریح کرد: پاسخ کوبنده جمهوری اسلامی ایران در تاوان این جنایت حتمی و قطعی است اما در زمان و مکانی که خود انتخاب می‌کند.

وحیدی تاکید کرد: بی‌تردید، شکست غیرقابل جبران رژیم صهیونیستی در نبرد با دلاوران مقاومت فلسطینی، این رژیم در حال غرق شدن را، ناگزیر از چنگ‌اندازی عاجزانه و ارتکاب جنایت کرده است. هرچند این رژیم رو به نابودی می‌داند که هرگز به قبل از ۷ اکتبر بر نخواهد گشت و سراشیبی سقوط حتمی را پیش چشم دارد.

سردار سیدرضی موسوی از مستشاران نیروی قدس سپاه و یار و همراه حاج قاسم سلیمانی که در حوزه پشتیبانی از محور مقاومت در سوریه فعالیت داشت روز دوشنبه در جریان حمله رژیم صهیونیستی به منطقه زینبیه دمشق به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • ... IR ۱۸:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
    1 0
    اتفاقا عجز و بی کفایتی شمهاست که نمیتونید از دانشمندان و افراد نخبه در مقابل ترور محافظت کنید نخبه هایی که چندین سال زمان وهزینه بر میداره و در حال سود دهی برای ایران هستن اسرائیل مثل اب خوردن شناسایی وترور میکنه و شماها هم قمپز انتقام سخت در میکنید
  • دلسوز IR ۲۰:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
    2 0
    سکوت بهتر از این حرفای مفت بی سرو ته است...
  • IR ۲۳:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
    1 0
    اسرائیل حتی قبل از ایجاد کشورش هم کار را با ترور و کشتار انجام داده است .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس