غافلگیرشدن نظامیان صهیونیست در حملات حزب‌الله+ فیلم

جنبش مقاومت حزب‌الله تصاویری از لحظات هدف قرار دادن صهیونیست‌ها در شهرک «راموت نفتالی» و مزارع شهرک «دوفیف» نزدیک مرزهای جنوب لبنان را منتشر کرد.

به گزارش مشرق، جنبش مقاومت اسلامی لبنان بامداد چهارشنبه فیلم‌هایی از لحظات عملیات علیه نظامیان رژیم صهیونیستی را منتشر کرد که در آن اشغالگران از این حملات کاملا غافلگیر می‌شوند.

حزب‌الله در یکی از این فیلم‌ها، تصاویری از لحظه هدف قرار دادن نظامیان اشغالگر در مزارع شهرک «دوفیف» نزدیک مرزهای جنوب لبنان منتشر کرد.

این جنبش همچنین فیلم لحظه حمله با دو موشک به شهرک صهیونیست‌نشین «راموت نفتالی» در روستای اشغالی یوشع متعلق به لبنان را رسانه‌ای کرد.

شامگاه سه‌شنبه بود که جنبش مقاومت اسلامی لبنان از شهادت دو رزمنده دیگر خود در حملات تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان خبر داده بود.

از هفتم اکتبر (آغاز جنگ علیه غزه) تاکنون بیش از ۱۲۲ رزمنده جنبش حزب‌الله در حملات رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان به شهادت رسیده‌اند.

مقاومت اسلامی لبنان نیز از زمان آغاز عملیات «طوفان الاقصی» در اراضی اشغالی فلسطین در تاریخ پانزدهم مهر ماه، در حمایت از مردم غزه و نیروهای مقاومت فلسطین عملیات‌های مختلفی را علیه مواضع ارتش صهیونیستی انجام داده است.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
    8 25
    چرا جنبشهای مقاومت اینقدر نسبت به جان اعضاء و مردمشان بی تفاوت هستند! قرار بود در ازای شهادت یکنفر از مجاهدان، ده قلاده صهیون را تلف کنند! دشمن در موقع تبادل اسرا نیز 100 نفر را در ازای یک پیرزن اشغالگر که اینقدری هم از عمر طبیعی اش نمانده را آزاد میکند!
    • IR ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
      15 0
      اگه مسلمانهایی مثل من وشما توی خانه نمی نشینیم وفقط شعاربدیم احتمالاتلف شدن اون قلاده های حیوانی که می‌فرمایید اتفاق میفتادالان مگه نخواندی نوشتن برای همین عملیات دونفرشهید شدن ! اونهاازجانشان مایه میذارن تا این پست فطرتهاروسقط کنن
  • 34403 IR ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
    10 0
    الانه بهترین موقع انتقام از صهیونیم ها بخاطر همه شهدایی که قرار بوم منتقم خونشون باشید ! اگه الان پس کی ؟
  • IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
    8 1
    تا زمانی که گروههای فلسطینی متحد وتحت رهبری واحد قرارنگیرن صهیونیستهای غاصب به جنایاتشون علیه زنان و کودکان غزه ادامه می دن، آزادی قدس شریف با توکل به خداوند متعال و بدست رزمندگان مقاومت انجام خواهد شد ان شاءالله
  • IR ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
    6 1
    ماشاءالله زنده باداسلام زنده بادحزب الله

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس