کد خبر 1551100
تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۵
نجات ژاوی با خاموشی طارمی+عکس

عملکرد چراغ خاموش ستاره ایرانی پورتو سرمربی بارسلونا را نجات داد.

به گزارش مشرق، مهدی طارمی مهاجم ملی پوش ایرانی شب گذشته در بازی سرنوشت ساز پورتو مقابل بارسلونا صف آرایی کرد. برخی مدعی بودند ساق پاهای طارمی در این بازی برای ژاوی هرناندز سرمربی رقیب حکم ماندگاری یا اخراج را شاید داشته باشد.

ژاوی روی لبه پرتگاه قرار داشت و گلزنی طارمی در این بازی می توانست این مربی اسپانیایی را برکنار کند. اما ستاره ایرانی به گفته سایت «گل پوینت» چراغ خاموش بود.

این رسانه پرتغالی در ارزیابی فنی اش از این دیدار به مهدی طارمی به خاطر عملکرد بی خطرش نمره ۵.۵ از ۱۰ را داد تا بازیکن ایرانی در کنار دیگر بازیکنان پورتو جزو ضعیف ها باشد.

نجات ژاوی با خاموشی طارمی +عکس

طارمی در این بازی تلاش زیادی کرد و ۹۰ دقیقه برای اژدها بازی کرد ولی نتوانست موفق به گلزنی شود. در پایان بارسلونا در این بازی با نتیجه ۲ بر یک به پیروزی رسید تا ژاوی در حاشیه امن بایستد و راهی مرحله بعد شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۸
    4 13
    از وقتی وی ای ار اومده مهدی تمارضی دیگه کاراییشو از دست داده تو پرتغال هم داورا شناختنش.باید لیگشو عوض کنه بره هلند و سوئد جایی که داورا نشناسنش اونجا میتونه یه مدت بدرخشه تا داورا بشناسنش.
  • جهان ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۸
    3 7
    من نمی دونم چرا اینو اینقدر گنده میکنید .تک تک بازی کتان منچستر سی تی هر ۲۳ بازیکن و ذخیره ۱۰۰٪ از طارمی بهترن اگر خوب بود خب میرفت تو لیگ انگلیس یا اسپانیا دیگه! خود شیفته نباشید !!
  • ۱۴:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۸
    0 4
    مهدی طارمی تاریخ مصرفش به سر آمده است . البته مهدی طارمی از ابتداء هم هیچی نبود با تمارض و شیرجه و دایو و پنالتی و بازی ناجوانمردانه گل می زد الان که دستش برای عام و خاص رو شده است . دیگه با بعنوان یک بازیکن خنثی در زنین فقط بدود.!
    • ۱۵:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۸
      1 0
      اقای گل پرتغال بوده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس