کد خبر 1548125
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۸
مزه چی داشت؟! (گفت و شنود)

کشتی اسرائیلی برای اینکه شناسایی نشود با پرچم کشور «باهاما » در حرکت بوده که توسط نیروهای انصارالله شناسایی و توقیف شده است.

به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت:

گفت: انصارالله کشتی اسرائیلی «گلکسی لیدر» را در دریای سرخ توقیف کرده و ۵۲ سرنشین آن را بازداشت کرده است.

گفتم: ایول. آفرین به رزمندگان شجاع و سلحشور انصارالله.

گفت: انصارالله پیش از این هم اعلام کرده بود که کشتی‌های اسرائیلی و کشتی‌هایی که با پرچم این رژیم حرکت می‌کنند و کشتی‌های حامل کالا برای این رژیم را در باب‌المندب و دریای سرخ و دریای عمان توقیف خواهد کرد و اگر ناو جنگی باشد آن را غرق می‌کند.

گفتم: سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی گفته است این کشتی اسرائیلی نیست! ولی یک مقام دیگر این رژیم اسرائیلی بودن آن را تایید کرده است.

گفت: این کشتی برای اینکه شناسایی نشود با پرچم کشور «باهاما » در حرکت بوده که توسط نیروهای انصارالله شناسایی و توقیف شده است.

گفتم: یارو دزدی کرده بود برای این که از دست پلیس فرار کنه درون پوست بُز رفته و قاطی گله بزها شده بود که ناگهان یک شیر حمله می‌کنه و یارو رو می‌خوره‌. شیرهای دیگه ازش می‌پرسند چی بود خوردی؟ گفت؛ بُز بود ولی مزه خر می‌داد!

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۰۹:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
    2 0
    مرگ بر آمریکا و اسراییل .....مرگ بر آمریکا و اسراییل .....مرگ بر آمریکا و اسراییل .....مرگ بر آمریکا و اسراییل .....مرگ بر آمریکا و اسراییل .....مرگ بر آمریکا و اسراییل .....مرگ بر آمریکا و اسراییل .....مرگ بر آمریکا و اسراییل .....مرگ بر آمریکا و اسراییل .....مرگ بر آمریکا و اسراییل .....مرگ بر آمریکا و اسراییل .....
  • ۲۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۳۰
    0 0
    یکی دیگه کشتی توقیف کرده باشجاعتش. مارامتهم میکنند وماهم سردمان میشود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس