کد خبر 1546032
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸

به گزارش مشرق، کانال حرف حساب در ایتا مطلبی را با عنوان نبرد اصلی مانده است منتشر کرد که به زندگی شهید سعید گلاب بخش به روایت فرج‌الله مرادیان می پردازد، وی می گوید:

شنیدم «محسن چریک» (شهید سعید گلاب‌بخش) در خطِ سرپل ذهاب است. خودم را به آنجا رساندم و در پادگان ابوذر ملاقاتش کردم. با دیدن مجروحیتم، با ماندن من به‌شدت مخالفت کرد. وقتی اصرارم برای ماندن را دید، حرفی زد که پس از گذشت سال‌ها هنوز توی گوشم می‌پیچد.

گفت: «جنگ با عراق برای ما یک رزم آموزشی است؛ نبرد اصلی ما با صهیونیست‌ها و استکبار جهانی است. هنوز وقت برای جنگیدن تو باقی مانده است.»

شهید سعید گلاب‌بخش با نام مستعار محسن چریک، پیش از انقلاب و پس از تحصیل در اروپا، آموزش‌های چریکی را در لبنان و فلسطین با همراهی شهید چمران گذراند. سعید از محافظین امام در پاریس بود و از بدو تأسیس سپاه، دانش نظامی‌اش را به جوانان تازه‌وارد منتقل می‌کرد. پیکر مطهرش در سال ۵۹ در ارتفاعات افشارآباد سرپل ذهاب جاودانه شد.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۰۸:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
    3 0
    روح تمام شهدای عزیز شاد
  • ۰۸:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
    0 0
    گفت: «جنگ با عراق برای ما یک رزم آموزشی است؛ نبرد اصلی ما با صهیونیست‌ها و استکبار جهانی است.»// اونا چی بودن. عنترمنترای عیاش و شهوت باز زن_هرزگی_آزادی چی هستن. بقول اوریانا فالاچی اینا عنقلابی کیوی هستن. یوقت نکشین ماهارو!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس