کد خبر 1544829
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۱
پرداخت مطالبات رتبه‌بندی معلمان و مرحله اول سرانه مدارس

وزیر آموزش و پرورش گفت: دولت گذشته رتبه بندی معلمان را اجرایی نکرد و همواره در محدودیت مالی بود اما در این دولت مسیر تغییر کرد و ۴۳ هزار میلیارد تومان در این راستا هزینه شده است.

به گزارش مشرق، صبح امروز رضامراد صحرایی، وزیر آموزش‌وپرورش در بدو ورود به خراسان‌شمالی به دیدار با حجت الاسلام رضا نوری، نماینده ولی فقیه در خراسان‌شمالی رفت و به موضوعات مختلف حوزه آموزش و پرورش اشاره کرد.

صحرایی در این دیدار اظهار کرد: وزارت آموزش و پرورش تربیت معلم از مسیر دانشگاه فرهنگیان را به صورت جدی دنبال می‌کند لذا باید دانشگاه فرهنگیان خراسان شمالی تقویت شود تا عمده معلمان این استان در دانشگاه تربیت شوند.

وی گفت: میانگین معدل دانش آموزان خراسان شمالی از وضعیت کشوری بسیار بهتر است؛ همچنین در خراسان شمالی ۴۰۰ کلاس درس در حال ساخت است که با افتتاح آنها مشکلات بسیاری رفع می‌شود.

وزیر آموزش و پرورش افزود: از هر فرصتی برای احیای منزلت معلم استفاده می‌کنیم اما یک دهه است که منزلت معلم به معیشت گره خورده است.

وی تصریح کرد: دولت گذشته رتبه بندی معلمان را اجرایی نکرد و همواره در محدودیت مالی بود اما در این دولت مسیر تغییر کرد و ۴۳ هزار میلیارد تومان در این راستا هزینه شده است.

صحرایی بیان کرد: معلمان در ابتدا به اجرای این طرح اعتراض داشتند اما این مسیر همواره در حال اصلاح است و تاکنون بسیاری از اعتراضات پاسخ داده شده و التهاب‌های اولیه از بین رفته است.

وی با بیان اینکه پیش بینی شده امسال یک میلیون دانش‌آموز به اردوی راهیان نور اعزام شوند، گفت: کشور با امید به پیش می‌رود و دشمن این را فهم کرده و به همین دلیل به دنبال نابودی امید ملت است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۹
    14 4
    بعد از رتبه بندی حقوق معلمان نزدیک سایر کارمندان شد!!! لطفا یک اضافه حقوق ساده را طوری بیان نکنید که انگار دولت هزینه ویژه ای برای تک تک معلمان انجام داده !!
  • ماریه ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۹
    2 9
    مگه معلم ها چکار میکنن بیشتر روزهای سال تعطیل هستن بیشترشون هم که ضد انقلاب هستن و بهایی
    • ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۹
      15 0
      امثال تو توان حضور یک ساعت در کلاس درس با حضور دانش آموز را ندارند! بعد ببخشید شما از کجا آمار معلم‌های بهایی و ضد انقلاب را دراوردی؟!!!!
  • ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۹
    14 2
    خدا پیغمبری شما خودتان خسته نشدید از این همه تیتر. زدن برای سه و یا چهار میلیون حداکثر اضافه شدن حقوق با این تورم چند صد درصدی ؟
  • ۱۶:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۹
    6 0
    در راستای شفاف سازی و عدالت محوری لطفا پیگیری کنید اداراتی مثل ثبت اسناد چقدر دریافتی دارند چه میزان عیدی آخر سال دریافت کرده اند؟
    • ۱۶:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۰
      0 0
      دارایی شرکت نفت حج و اوقاف گمرک و،،،،،،، جزو ارگان‌هایی هستند که کارمندان ساده شان پاداش نجومی اخر سال دارند شاید اندازه پاداش بازنشستگي یک معلم که با خون دل دریافت می‌کند!!!
  • عجب ۲۰:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۹
    0 0
    آدم تعجب میکنه از این همه دروغ از 1400تا حالا?؟؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس