آمریکا کودکان غزه را می‌کشد؛ اسراییل دیگر وجود ندارد

معاون هماهنگ کننده سپاه گفت: اگر بخواهیم آمریکا را به عنوان جرثومه فساد تبیین کنیم، اکنون صحنه برای همه روشن است که این آمریکاست دارد کودکان را می‌کشد و دیگر اسراییلی وجود ندارد.

به گزارش مشرق، سردار محمدرضا نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همایش سراسری مسئولان تبیین و گفتمان سازی دانشگاه‌های کشور که صبح امروز در مجتمع آدینه تهران برگزار شد با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب، گفت: قبل از هفت تکلیف که مقام عظمای ولایت در بیانیه گام دوم انقلاب مشخص فرمودند نخستین و ریشه‌ای‌ترین جهاد برای شکستن محاصره تبلیغاتی دشمن، تبیین و روشنگری است.

وی با طرح این سوال که چرا این مساله مهم است؟ اظهار داشت: به واسطه آنکه نهضت و انقلاب و حرکت ما مردمی است. یعنی متکی به قدرت‌ها نیست، بلکه متکی بر مردم است.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران با اشاره به مقاومت مردم با ایمان غزه بیان کرد: اگر مؤمنین غزه نبودند، اگر مردم غزه برایشان صحنه روشن و شفاف نبود و تبیین نشده بود و اعتقاد راسخ نداشتند، تنها یک روز می‌توانستند مقاومت کنند. امروز می‌بینیم بچه‌های کوچک آنها چطور محکم در مورد قدرت خدا صحبت می‌کنند. زنان و کودکان مجروح در شرایطی که داغ دیده‌اند چطور برخورد می‌کنند.

وی افزود: در حقیقت این مردم با ایمان هستند که توان ما را در مقابل دشمن نشان می‌دهند. اگر ملت ایران ۴۴ سال مقابل استکبار جهانی ایستاد و آنها را با وجود داشتن دست پر در امکانات، شکست داد به این دلیل بود که این ملت مؤمن، صحنه برایشان روشن بود و می‌دانستند از چه حقی دفاع می‌کنند.

نقدی بیان کرد: جهاد تبیین، مقابله با تلاش دشمن برای پوشاندن و غبارآلود کردن حقایق است. آنها با ۲۰۰ شبکه تلویزیونی، ۱۰۰ شبکه رادیویی و ماهواره‌ای تلاش می‌کنند نگذارند فضا روشن شود.

وی با اشاره به سخنرانی رهبر انقلاب در جمع دانش‌آموزان افزود: جهاد تبیین کار ماست. باید جدی به آن بپردازیم و شب و روز نشناسیم.

سردار نقدی همچنین تاکید کرد: جهاد تبیین امروز برای ما راحت شده است. یک روز برای جهاد تبیین باید به مسائل فلسفی و انتزاعی که عینیت آن در دسترس نبود رجوع می‌کردیم، اما امروز همه چیز در دسترس است. رژیم صهیونیستی از روزی که متولد شده با کشتار متولد شده اگر تا کنون کسی ابهام داشت، امروز می‌توان در عرصه میدانی فلسطین نشان داد که آنها چه جنایاتی می‌کنند. امروز با وجود رسانه‌ها آنها نمی‌توانند بر جنایات خود سرپوش بگذارند.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران افزود: اگر بخواهیم آمریکا را به عنوان جرثومه فساد تبیین کنیم، اکنون صحنه برای همه روشن است. آمریکاست که دارد کودکان را می‌کشد. دیگر اسراییلی وجود ندارد.

وی سپس به قدرت بازدارندگی انقلاب اسلامی و مقاومت اشاره کرده و ضمن بیان ۳ دوره تاریخی در جریان مقاومت در فلسطین، از تغییر افکار عمومی و معادلات سخن گفته و افزود: در دوره جدید، رژیم صهیونیستی شکست خورده و اگر آمریکا به میدان نمی‌آمد، در یک هفته اول اسراییل تمام شده بود. اینکه رهبران غربی سراسیمه به حمایت می‌آیند دلیل آنست که اسراییل تمام شده است. اگر راست می‌گویند از منطقه خارج شوند تا همه چیز مشخص شود.

نقدی گفت: همانگونه که سید مقاومت بیان کرد اسراییل از خانه عنکبوت سست‌تر است و دیدیم که این واقعیت در ۱۵ مهر رونمایی شد.

وی به فجایع آمریکا و کودک کشی آنها اشاره کرده و گفت: قبلاً برای نشان دادن چهره منحوس آمریکا باید به حوادث تاریخی توسل می‌کردیم اما امروز همه چیز عیان است. آمریکا همان ابرقدرتی است که کشتار هیروشیما و ویتنام، کامبوج و فیلیپین را راه انداخت و در همه جای دنیا در پاکستان و افغانستان رد پای جنایاتش هست. در عراق صدها هزار نفر کشته شدند و همه ما شکنجه‌گاه ابوغریب را با یاد داریم. در افغانستان هم بیمارستان را بمباران کرد آن زمان رسانه‌ها ضعیف بودند و آنها بر این فجایع سرپوش می‌گذاشتند.

وی افزود: امروز آنها برای کودک کشی جشن می‌گیرند وفلسفه بافی می‌کنند و آن را تئوریزه می‌کنند.

سردار نقدی سپس به بیانات امام خمینی (ره) در خصوص القابی که به آمریکا نسبت می‌دادند اشاره کرد و گفت: امروز همه این صفات در مورد آمریکا آشکار شده است، اگر می‌خواهیم تبیین کنیم و چهره دشمن را نشان دهیم همین است.

وی به وقایع سال گذشته در ایران اشاره کرد و گفت: سال گذشته دیدیم در موضوع فوت خانمی در ایران رهبران غربی چقدر احساسی و عاطفی و طرفدار بشریت شده بودند. در آن موضوع عالم را سیاه پوش کردند، گفتند باید جمهوری اسلامی نابود شود و خیابان‌ها و ساختمان‌ها را به اسم آن خانم نامگذاری کنند، اما اکنون همان آدم‌های دل‌نازک چهار هزار کودک را ذبح کرده‌اند. آیا فریب و دروغ از این بالاتر وجود دارد؟

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران سپس به اصالت ایمان مردم غزه اشاره کرده و از معجزه پیروزی یک عده قلیل با قدرت ایمان سخن گفت و افزود: فنس‌ها و جاده‌های ریلی و آسفالتی و چاه‌های عمیق به عمق ۴۰ متر و لرزه نگارها و دیوارهای بتنی و نگهبانان و رادارهای مراقبت زمینی و برج‌های مراقبت قوی و شبکه جاسوسی گسترده نتوانست مانع فلسطینیان شود؛ این اثر ایمان را باید تبیین کنیم. اینکه چطور ۱۲۰۰ نفر خط را شکستند و در غافلگیری محض دشمن حرکت کردند. این‌ها را باید تبیین کرد.

نقدی همچنین از عدم قدرت پیشروی رژیم صهیونیستی در میدان جنگ سخن گفت.

وی در پایان تاکید کرد: یقین داشته باشیم این مسیر، مسیر پیروزی است. خدا این خون‌های مظلوم را بی جواب نخواهد گذاشت. رهبر معظم انقلاب اسلامی از پیروزی مردم فلسطین در آینده نه چندان دور سخن گفتند و این در حقیقت مبنای سنت‌های الهی است. پیروزی از آن جبهه حق است.

نقدی افزود: خدا خواسته آنها به دست خودشان، خودشان را نابود کنند. در هیچ زمانی به اندازه این ۲۷ روز چهره واقعی آمریکا برای مردم دنیا آشکار نشده بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۲
    1 0
    نوبت خودت و بچه ات هم میرسه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس