حمله دوم اشغالگران به جبالیا؛ ۷ اسیر اسرائیلی به هلاکت رسیدند

جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی برای بار دوم اردوگاه فلسطینی «جبالیا» در نوار غزه را مورد هدف قرار دادند؛ گردان‌های «القسام» اعلام کرد که در این حملات، ۷ اسیر در بند نیروهای مقاومت کشته شدند.

به گزارش مشرق، ارتش رژیم اشغالگر امروز چهارشنبه، اول نوامبر در دومین جنایت علیه ساکنان جبالیا در نوار غزه، یک محله مسکونی را بمباران کرد؛ این حمله منجر به شهادت و مجروحیت ده‌ها غیر نظامی فلسطینی شد و برخی قربانیان، هنوز زیر آوار هستند.

خبرنگار شبکه «الجزیره» گفت: در بمباران یک منطقه مسکونی در الفالوجا در اردوگاه جبالیا، ده‌ها شهید و زخمی که بیشترشان کودک بودند، توسط رژیم صهیونیستی قربانی شدند؛ مجروحان این بمباران پس از حملات، به بیمارستان اندونزی منتقل شده‌اند.

سخنگوی گردان‌های «القسام»، شاخه نظامی جنبش «حماس» امروز اعلام کرد که در جریان حملات رژیم صهیونیستی به اردوگاه آوارگان فلسطینی در منطقه جبالیا، ۷ اسیر در بند مقاومت، از جمله سه غیرنظامی دارای گذرنامه خارجی کشته شدند.

انفجار در اردوگاه آوارگان جبالیا، یکی از بزرگ‌ترین اردوگاه‌های آوارگان غزه به عنوان یکی از بدترین حملات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینان طی هفته‌های اخیر عنوان شد؛ اشغالگران شب گذشته، بزرگ‌ترین اردوگاه آوارگان غزه را بمباران کرد که در نتیجه آن حدود ۴۰۰ فلسطینی به شهادت رسیدند.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    0 0
    کی میاد اسرای جنگی رو در خونه های غیر نظامی جا بده؟آجا این جرم نیست؟
  • IR ۲۲:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۰
    0 0
    برن به جهنم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس