.

رئیس ائتلاف پارلمانی الفتح با تأکید بر لزوم خروج نیروهای ائتلاف بین‌المللی موسوم به ضد داعش از عراق، گفت که حمله به پایگاههای آمریکا، پاسخ طبیعی به حمایتهای این کشور از تل‌آویو است.

به گزارش مشرق، هادی العامری رئیس ائتلاف پارلمانی الفتح تأکید کرد که زمان خروج نیروهای ائتلاف بین‌المللی موسوم به ضد داعش از عراق فرار رسیده است.

العامری همچنین گفت: تا زمانی که نیروهای ائتلاف در عراق حضور داشته باشند، هیچ کس نباید انتظار داشته باشد که ارتش عراق و سایر نهادهای امنیتی، به توانمندی نظامی دست پیدا کند.

وی همچنین به حامیان ابقای ائتلاف در عراق گفت: واقعا شرم‌آور است که پس از این همه دستاورد و پیروزی که نیروهای امنیتی و نظامی در جنگ علیه تروریسم داعش به دست آورد، برخی بهانه‌تراشی کنند که برای کمک به نیروهای امنیتی عراق، باقی ماندن این نیروها، ضرورت دارد.

به گزارش شبکه العهد، العامری خطاب به دولت عراق تأکید کرد: دولت باید به دور از هر گونه تأخیر، همه اقدامات لازم را انجام دهد تا جدول زمانی جدی، معین و کوتاه مدتی برای خروج نیروهای ائتلاف از عراق تعیین کند،

وی درباره حملات مقاومت عراق به پایگاههای آمریکا نیز خاطر نشان کرد: پس از مدتی آرامش، گروههای مقاومت اسلامی عراق، حمله به نیروهای آمریکایی در پایگاههای عین الاسد و حریر را از سر گرفتند که این مسئله، واکنش طبیعی نسبت به جانبداری آمریکا و برخی از کشورهای اروپایی از رژیم صهیونیستی در جنایت علیه غزه است.

این مقام عراقی پیش از این هم گفته بود که آمریکا به خاطر حمایتهای نامحدود از صهیونیستها، مسئول اصلی جنگ علیه ملت فلسطین است.

وی به واشنگتن هشدار داد: اگر آمریکا تصمیم بگیرد با حمایت از رژیم صهیونیستی در برابر ملت مظلوم فلسطین، وارد جنگ شود، شکست سنگینی خواهد خورد.

رئیس ائتلاف الفتح همچنین گفت: با هر چه در اختیار داریم و با تمام توان، در جنگ با صهیونیستها، از ملت فلسطین حمایت خواهیم کرد. آنچه مقاومت فلسطین انجام داد، پاسخ عادی به وحشگیری رژیم صهیونیستی و نتانیاهو نخست وزیر ان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس