طفره سخنگوی ارتش اسرائیل از پاسخ به حمله نتانیاهو به دستگاههای نظامی و امنیتی

سخنگوی نظامی ارتش رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه از پاسخ به حمله جدید بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم به دستگاههای امنیتی و نظامی این رژیم درباره شکست و غافلگیری در روز هفتم اکتبر طفره رفت.

به گزارش مشرق، در پی انتشار یک فایل صوتی طی چند روز اخیر از بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی که در آن با اطمینان می گوید که خطری از جانب حماس در غزه این رژیم را تهدید نمی کند، نتانیاهو امروز در جدیدترین توییت خود تلاش کرد که مسئولیت شکست از مقاومت فلسطین و غافلگیر شدن را به گردن دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی این رژیم بیاندازد و خود را بی تقصیر جلوه دهد.

بنیامین نتانیاهو در توییت خود که لحظاتی بعد آن را حذف کرد، نوشت: در هیچ مورد و در هیچ مرحله ای هشداری درباره نیت حماس برای جنگ (از سوی دستگاه های امنیتی) دریافت نکردم.

وی افزود: ارزیابی همه فرماندهان دستگاه های امنیتی از جمله رئیس واحد اطلاعات نظامی ارتش (امان) و رئیس سازمان امنیت داخلی(شین بت) این بود که بازدارندگی در سطح خوبی قرار دارد و حماس دنبال حل و فصل مسائل است.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در پاسخ به سوالی در این باره در کنفرانس مطبوعاتی ظهر امروز خود گفت: ما هم اکنون در وضعیت جنگی هستیم و نتایج تحقیقات درباره حمله ۷ اکتبر بعد از پایان این جنگ اعلام خواهد شد.

وی همچنین اذعان کرد که شمار کشته های ارتش این رژیم از هفتم اکتبر و همزمان با آغاز عملیات طوفان الاقصی تاکنون به ۳۱۱ نفر رسیده است.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    1 0
    ..... بسم الله قاصم الجبارین .... انشاءالله همه آزادگان و مسلمانان جهان متحد میشوند و اسراییل و آمریکای قاتل و جنایتکار و سفاک و خونریز را از بین میبرند انشاءالله....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس