استفاده از بمب‌های سنگرشکن برای تخریب منازل فلسطینی‌ها!

گزارش‌های رسانه‌ای از به کار بردن بمب‌های سنگرشکن توسط اشغالگران صهیونیست برای تخریب منازل فلسطینی‌ها در نوار غزه حکایت دارند.

به گزارش مشرق، خبرنگار شبکه المیادین گزارش داد که اشغالگران صهیونیست برای بمباران منازل مسکونی در نوار غزه از بمب‌های سنگرشکن استفاده می‌کنند که همین مسأله باعث تشدید حجم آوارها و کشتار غیرنظامیان در این منطقه شده است.

این نوع بمب‌ها غالباً برای هدف قرار دادن استحکامات نظامی و نه منازل مسکونی استفاده می‌شود.

از سوی دیگر المیادین گزارش داد که نزدیک به ۲ هزار فلسطینی در نتیجه حملات ارتش رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه ناپدید شده‌اند.

بر اساس این گزارش، نیمی از این افراد را کودکان تشکیل می‌دهند. پیشتر گزارش شده بود که بیش از هزار فلسطینی هنوز زیر آوار ناشی از حملات جنگنده‌های رژیم صهیونیستی قرار دارند.

همچنین نزدیک به یک میلیون و نیم فلسطینی مجبور به ترک منازل خود در نوار غزه شده و در شرایط بسیار سختی زندگی می‌کنند.

از سوی دیگر ارتش رژیم صهیونیستی از زخمی شدن یکی از نظامیان خود و وخامت حال وی در نتیجه اصابت یک خمپاره که از سوی نیروهای مقاومت فلسطین در شمال غزه شلیک شده بود خبر داد.

همچنین در جریان درگیری‌های نیروهای مقاومت با اشغالگران صهیونیست طی شب گذشته در نوار غزه یک نظامی صهیونیست دیگر نیز زخمی شده است.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    2 1
    ..... بسم الله قاصم الجبارین .... انشاءالله همه آزادگان و مسلمانان جهان متحد میشوند و اسراییل و آمریکای قاتل و جنایتکار و سفاک و خونریز را از بین میبرند انشاءالله....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس