السیسی: گسترش دامنه جنگ در منطقه به نفع هیچ کس نیست

رئیس جمهور مصر با بیان اینکه این کشور بر ایجاد ثبات در منطقه تاکید دارد، اظهار داشت گسترش دامنه جنگ در منطقه به نفع هیچ کس نخواهد بود.

به گزارش مشرق، «عبدالفتاح السیسی» رئیس جمهور مصر، ظهر امروز (شنبه)، در اظهاراتی خواستار برقراری ثبات در منطقه خاورمیانه شد.

براساس گزارش «الجزیره مباشر»،‌ رئیس جمهور مصر گفت: «مصر به‌شدت خواهان ثبات است و تمام تلاشش را برای تحقق این هدف به کار می‌گیرد. ما به دنبال ایفای نقشی مثبت در این چارچوب هستیم که ثبات برای منطقه و کشور [ما] مهم است».

عبدالفتاح السیسی در ادامه با اشاره به سقوط پهپاد در خاک مصر، اضافه کرد: «اجازه نخواهیم داد تهدیدات خارجی به امنیت کشور مصر خدشه‌ای وارد کنند. باید اجازه ارسال کمک‌ها در سطح درد و رنج مردم غزه داده شود. مصر قادر به محافظت از مرزهایش است و تمام تلاشش را می‌کند اوضاع نوار غزه را آرام کند».

رسانه‌های مصری، روز گذشته (جمعه ۵ آبان) خبر داده بودند که «شی‌ای ناشناس» در مجاورت نیروگاه برق استراحتگاه «نوبیع» در سواحل دریای سرخ در صحرای سیناء سقوط کرده است که ساعاتی بعد از آن ارتش مصر اعلام کرد یک پهپاد ناشناس در این منطقه سقوط کرده است.

السیسی در پایان همچنین تاکید کرد: «گسترش دامنه جنگ در منطقه به نفع هیچ کس نخواهد بود. ما بر ایفای نقشی مثبت از طریق آزادسازی اسرا و گروگان‌ها در غزه برای کاهش شدت بحران، مُصر هستیم».

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۶:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    0 0
    ..... بسم الله قاصم الجبارین .... انشاءالله همه آزادگان و مسلمانان جهان متحد میشوند و اسراییل و آمریکای قاتل و جنایتکار و سفاک و خونریز را از بین میبرند انشاءالله....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس