حملات موشکی و خمپاره‌ای مقاومت فلسطین به نظامیان صهیونیست

گردان‌های قسام(شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین) و گردان‌های قدس(شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین) نظامیان و جنگ‌افزارهای ارتش رژیم صهیونیستی را هدف حملات موشکی و خمپاره‌ای قرار دادند.

به گزارش مشرق به نقل از الجزیره، اگر چه ۲۱۵ روز از آغاز حملات وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه می‌گذرد، اما گروه‌های مقاومت فلسطین همچنان به عملیات‌های خود علیه مواضع، نظامیان و جنگ‌افزارهای ارتش رژیم صهیونیستی ادامه می‌دهند.

گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) اعلام کرد که تجمع نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در موضع صهیونیستی «کرم ابوسالم» را با سامانه موشکی کوتاه‌بُرد «رجوم» هدف قرار داده است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی نیز اذعان کردند که در موج اخیر حملات موشکی مقاومت فلسطین از نوار غزه به سمت شهرک‌های صهیونیست‌نشین اطراف نوار غزه، ۸ موشک به سوی منطقه اشغالی «شلومیت» شلیک شده است.

گردان‌های قدس (شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین) نیز اعلام کرد که مبارزان این گردان‌ها نظامیان و جنگ‌افزارهای ارتش رژیم صهیونیستی را که به اطراف فرودگاه غزه در شرق شهر رفح نفوذ کرده بودند با خمپاره سنگین هدف قرار داده‌اند.

همچنین گردان‌های قدس از حمله خمپاره‌ای به نظامیان و جنگ‌افزارهای ارتش رژیم صهیونیستی که در شهرک «الشوکه» در شرق رفح پیشروی کرده‌اند خبر داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس