حماس: ارتش اسرائیل با بالگرد کشته‌ها و زخمی‌هایش را از غزه خارج کرد

جنبش حماس با اعلام شکست حمله زمینی رژیم صهیونیستی به غزه، گفت که اشغالگران تلفات خود را با بالگرد خارج کردند.

به گزارش مشرق، جنبش مقاومت اسلامی حماس، امروز (شش آبان) در بیانیه‌ای گفت که حمله زمینی ارتش اشغالگر قدس به خاک غزه از سه محور با شکست همراه شده است.

به نوشته وبگاه شبکه المیادین، حماس در این بیانیه گفت که نظامیان اسرائیلی در کمین مقاومت گیر افتاده و رزمندگان با موشک‌های کورنت و بمب‌های «یاسین» با این حمله مقابله کردند. به گفته حماس ارتش اسرائیل نیز با دادن تلفات، زخمی‌ها و کشته‌های خود را بالگرد از مناطق درگیری خارج کرد.

از سوی دیگر منابع آگاه در گفت‌وگو با شبکه المیادین، تصریح کردند، اقدام شب گذشته رژیم صهیونیستی در تشدید حملات علیه نوارغزه، پس از نزدیک به شدن به دستیابی به یک توافق آتش‌بس و تبادل اسرا با میانجیگری قطر صورت گرفت .

حماس همچنین در بیانیه خود پیش‌بینی کرد که ارتش اسرائیل بار دیگر برای ورود به غزه تلاش کند.

با این حال رسانه‌های اسرائیلی گفته‌اند که ژنرال «جیمز گلن» این هفته به فلسطین اشغالی رفته و خواستار عدم ورود زمینی اسرائیل به غزه شده است.

در همین میان «علی برکه» از رهبران حماس در خارج از فلسطین نیز به شبکه المیادین گفت که ورود زمینی شب گذشته ارتش اسرائیل به غزه با شکست همراه بود و اشغالگران با مقاومت سنگین نیروهای مقاومت مواجه شدند. او نیز گفت که نظامیان صهیونیست در کمین نیروهای مقاومت گرفتار شده و با دادن تلفات مجبور به عقب‌نشینی شدند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 9
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۷:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    5 5
    ..... بسم الله قاصم الجبارین .... انشاءالله همه آزادگان و مسلمانان جهان متحد میشوند و اسراییل و آمریکای قاتل و جنایتکار و سفاک و خونریز را از بین میبرند انشاءالله....
  • IR ۲۰:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    3 2
    الحمدلله رژیم جعلی تا دندان مسلح حریف گروه چریکی نمی شه چون رزمندگان مقاومت مردانی مومن با اراده آهنین هستن
  • IR ۲۲:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    4 2
    مرگ بر اسرائیل

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس