کد خبر 1600787
تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۵
استخدام بزرگ آموزش و پرورش در راه است + جزئیات

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش از جذب ۷۲ هزار معلم جدید در سال جاری خبر داد و بر لزوم ارتقای کیفیت آموزش در مدارس تأکید کرد.

به گزارش مشرق، معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش، در مراسم تجلیل از معلمان نمونه استان خوزستان اعلام کرد که امسال ۷۲ هزار معلم از طریق ماده ۲۸ در آموزش و پرورش جذب خواهند شد. از این تعداد، ۲۵ هزار نفر در مقاطع متوسطه، دبیری و هنرآموزی خواهند بود.

وی جذب معلمان توانمند را یکی از اقدامات وزارت آموزش و پرورش در دولت سیزدهم برشمرد و گفت در سال گذشته، رویکرد جذب نیرو تغییر کرد تا افراد شایسته و توانمند از نظر تخصصی و حرفه‌ای به کار گرفته شوند.

کاظمی معلم را اصلی‌ترین عنصر در نظام تربیت و تعلیم خواند و نقش تربیتی معلم در کنار نقش آموزشی را بسیار مهم دانست. وی گفت دانش‌آموزان از کلام و رفتار معلمان تاثیر می‌پذیرند و این تاثیر سال‌ها باقی می‌ماند.

وی امیدآفرینی در نسل نوجوان را یکی از نیازهای مهم کشور برشمرد که باید توسط معلمان انجام شود. کاظمی بر اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به عنوان نقشه راه این وزارتخانه در دولت سیزدهم تاکید کرد.

معاون آموزش متوسطه گفت مدیران مدارس باید نقش آموزشی و راهبری در اجرای سند تحول داشته باشند نه صرفا نقش اجرایی.

وی در ادامه با اشاره به وضعیت آموزش در خوزستان، گفت هرچند شاخص‌های دسترسی و پوشش تحصیلی در این استان مطلوب است، اما در شاخص کیفیت آموزش نیاز به توجه و برنامه‌ریزی بیشتری وجود دارد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • هادی IR ۲۱:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۹
    11 6
    هر ننه قمری رو بدون گزینش استخدام کنید و انتظار داشته باشید نظامتون اسلامی باقی بمونه!!!
    • IR ۰۸:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۰
      2 0
      مشرق تو رو خدا پیگیر باشید سن استخدام را ببرند بالا خودشان گفتند چه اشکالی دارد یکی با 10سال سابقه استخدام شود تا 45. استخدام کنند تازه سن بازنشستگی هم رفته بالا خب
  • IR ۲۱:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۹
    3 4
    استدام خودیا بعد از حذف غیرخودیا
  • IR ۲۲:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۹
    3 5
    این قانون دقیقا ضد فرزند آوریه دارن جمعیت مولد خونه دار رو که توان فرزند آوری دارن رو می برن سرکار اینا بچه که دارن بامشغله ای هم که دارن دیگه دنبال بچه بعدی نمیرن
  • IR ۲۲:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۹
    1 1
    نمیشد بایه مشوقی مثل بیمه یا حقوق به ازای فرزند سوم به بعد اونا رو تشویق به فرزند آوری کرد؟
  • IR ۲۲:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۹
    2 4
    من نمیدونم اگه میخواهید جمعیت کشور زیاد بشه چرا مادرایی که توان فرزند آوری دارن رو با امتیاز توی آزمون میفرستید سرکار
  • IR ۲۲:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۹
    7 1
    من نمیدونم اگه میخواهید جمعیت کشور زیاد بشه چرا مادرایی که توان فرزند آوری دارن رو با امتیاز توی آزمون میفرستید سرکار بعد دخترای مجرد بایدبشینن تو خونه! بعد کی جمعیت کشور رو زیاد کنه؟ اینم شد قانون ! خانمه پسرش دانشجوه قبول شده معلم بشه! این قانون دقیقا ضد فرزند آوریه دارن جمعیت مولد خونه دار رو که توان فرزند آوری دارن رو می برن سرکار اینا بچه که دارن بامشغله ای هم که دارن دیگه دنبال بچه بعدی نمیرن.نمیشد بایه مشوقی مثل بیمه یا حقوق به ازای فرزند سوم به بعد اونا رو تشویق به فرزند آوری کرد؟
  • IR ۰۳:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۰
    0 0
    الان بریم سه تا بچه بیاریم که تو مدرسه استخداممون کنید؟ خخخخخخخخخخخ الکی نیست وضع مملکت این شده با این عقلی که دارید
  • IR ۰۹:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۰
    0 0
    یک لگد دیگر به چارپایه زیر پای آموزش و تربیت در این کشور. معلمهای سابق چه گلی به سر آموزش و تربیت زدند که اینها بزنند. همه دنبال پول آمده اند. از 8 تا 12 میرند کدرسه، درس هم ندهند چیزی نمی شود. بالای 12 میلیون حقوق میگیره و بعدش میره کلاس خصوصی سه برابر اونو در میاره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس