جبهه انقلاب

مجمع نیروهای انقلاب در پایان اولین همایش انتخاباتی خود در بیانیه ای تاکید کرد: هدف از این اجتماع تلاش برای مشارکت بالا در انتخابات است و هیچ منفعت و مصلحتی بالاتر از راهبرد مشارکت بالا نیست.

به گزارش مشرق، عصر امروز اولین همایش چهارهزار نفری مجمع بیداری نیروهای انقلاب برای انتخابات مجلس، با شعار «مشارکت بالا، همگرایی و کارآمدی، مجلس انقلابی» و با حضور محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی در حرم مطهر امام خمینی (ره) برگزار شد.

مجمع بیداری نیروهای انقلاب در پایان این همایش بیانیه‌ای به شرح زیر صادر کرد:

ما شرکت کنندگان در این اجتماع سراسری بعنوان بخشی از بدنه نیروهای انقلاب، ضمن عرض تسلیت ایام رحلت کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س) در پایان این اجلاس اعلام می‌کنیم، هدف از این اجتماع تلاش برای مشارکت بالا در انتخابات است و بر این باوریم هدف اول و اصلی همه دلدادگان انقلاب و علاقمندان به منافع ملی باید ایجاد مشارکت بالا در انتخابات باشد و هیچ منفعت و مصلحتی بالاتر از راهبرد مشارکت بالا نیست. جریان‌ها و تشکل‌های سیاسی وظیفه دارند هر تصمیم و اقدام خود را با محک مشارکت حداکثری بسنجند و بعد از آن به مصلحت‌های انتخاباتی و رأی آوری فکر کنند.

از وزارت محترم کشور و شورای محترم نگهبان هم می‌خواهیم تا زمینه‌های مشارکت بالا را فراهم کنند. استقبال بسیار بالای افراد برای ثبت نام در انتخابات مجلس گویای شروع خوب در این عرصه است. از وزارت محترم کشور می‌خواهیم از این حجم بالای ثبت نام برای فضاسازی انتخاباتی استفاده کند و همچنین تدبیرهای لازم برای شور رقابت انتخاباتی صورت گیرد. از شورای محترم نگهبان هم می‌خواهیم اکنون که طبق قانون جدید انتخابات فرصت بیشتری برای بررسی ثبت نام شدگان صورت پذیرفته است، بررسی صلاحیت همه ثبت نام کنندگان که چهره‌های آشنایی نیستند، بگونه ای صورت گیرد که فردی بدلیل شناخت ناکافی حق انتخاباتی اش با تصمیم عدم احراز، سلب نشود و ما شاهد تأیید همه کاندیداهای صاحب صلاحیت باشیم. همچنین از شورای محترم نگهبان می‌خواهیم ضمن رعایت دقیق صلاحیت‌های کاندیداها مخصوصاً در حوزه‌های اقتصادی و مالی و سیاسی، نسبت به تأیید صلاحیت افراد با نگاهی بازتر در حوزه‌های سیاسی عمل کنند.

شرکت کنندگان در این اجتماع سراسری تاکید دارند، در این مقطع زمانی بیش از هر زمان دیگر کشور برای ارائه خدمت صادقانه و مؤثر به مردم نیاز به همدلی بین همه قوا و همه سلیقه‌های فکری و سیاسی دارد و همچنین تاکید دارند مسیری که باید در پیش گرفته شود باید در عین همدلی به کارآمدی منجر شود. ترکیب همدلی و کارآمدی ضرورت امروز ایران عزیز ما در همه عرصه‌های مدیریتی و اداره کشور از جمله انتخابات است و نیروهای انقلاب نیز باید رویکرد اصلی خود را همین راهبرد قرار دهند. ما بر این باوریم که در عرصه انتخابات نتیجه مشارکت بالا و پیاده سازی راهبرد همدلی و کارآمدی که با پیگیری مستمر امکان پذیر است، ما را به هدف تشکیل مجلس انقلابی و قوی نیز خواهد رساند. انشاالله

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 19
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 10
  • فرهنگی بازنشسته IR ۲۱:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
    10 14
    قدر ارا یی که حق الناس است را ندانستید . خوب عمل نکردید .محرومین را درک نکردید .
  • IR ۲۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
    6 0
    رشوه خواری و فساد را حل کنید مشارکت بالا میرود نه با نشست و تبلیغات و همایش و....
  • فرهنگی بازنشسته IR ۲۲:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
    5 0
    یک نمونه انحصار ...داشتن پنج سال سابقه کار اجرایی است برای نمایندگی و بدین ترتیب دانشمندانی که درب ها به رویشان بسته شده اجازه ثبت نام ندارند .
  • IR ۲۲:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
    8 0
    شما نبودید طومار شفافیت ارا را امضا کردید؟؟؟ پس چی شد؟؟؟
  • IR ۲۲:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۴
    10 0
    . ♻️ زنگ خطر را برای انتخابات به صدا درآورید! 🔰 حمید رسایی: در روزهای اخیر دبیر شورای ائتلاف اصولگرایان (شانا) در جمع اعضای این شورا در سمنان به یکی از راهبردهای این جریان در انتخابات آینده اشاره کرده و گفته است: "انتخابات نباید به رقابت داخلی بین نیروهای انقلاب تبدیل شود. اگر اینگونه شود، بدون شک مشارکت کاهش خواهد یافت چرا که مردم گمان می‌برند دعوا بر سر قدرت است!" این خط، نشان می‌دهد که آنها که دچار #انحصارگرایی و #خودحق‌پنداری‌اند، این بار نمی‌توانند برای انتخابات اسفند ماه، خواب یکی از اعضا را به جای پیام رهبر انقلاب بر لزوم وحدت با خود جا بزنند (اینجا را بخوانید) برای همین به دنبال حذف دیگر رقبای خود با ژست نگرانی برای کاهش مشارکت هستند.
  • IR ۰۰:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۵
    0 0
    با حضور شما حضور مردم
  • AU ۰۲:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۵
    5 0
    خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
  • حسین شری زاده IR ۰۳:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۵
    0 7
    در انتخابات شرکت میکنیم به عشق نظام و رهبری ولی امیدی هم به شماها هم نیست در انتخابات ایران اکثرا بین بد و بدتر بد را انتخاب میکنیم تا کشور بدتر از این نشود
  • Ali IR ۰۶:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۵
    2 0
    چند دهه هست مجلسی که در راس امور هست داره دست به دست بین احزاب و گروه‌های مختلف از لیبرال گرفته تا انقلابی، از اصولگرا گرفته تا اصلاح‌طلب میچرخه
  • IR ۰۹:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۵
    7 0
    🎥 قالیباف: رقابت درون جبهۀ انقلاب نباید منجر به اختلاف شود به حضور افراد کارآمد و موثر در مجلس اصرار داریم. @Farsna ✍جناب آقاي قالیباف ! 🔶مطالب درستی بیان فرموديد مجلس به افراد کارآمد و متخصص نيازمند است ولی اگر متخصصانی باشند که در حزب و دسته شما نباشند هم برای مجلس مفیدند؟ 🔶می فرمائید که مجلس جای حل مسأله است‌ کسانی بیایند که بتوانند حل مسأله کنند، خود جناب‌عالی در این مجلسی که رياست آن را بر عهده دارید چند تا مسأله را حل کرده اید؟ آیا ولنگاری در فضای مجازی مسأله نيست؟آیا بی حجابی و ولنگاری در پوشش‌ مسأله نيست؟ چرا طرح های صيانت از کاربران و عفاف و حجاب در این مجلس راه حلی پيدا نکرد؟! 🔶آیا مطالبات مردم و امام خامنه‌ای برای شما مسأله نبوده ونیست؟ 🔶آیا دخالت در امور اجرايي و عزل و نصب ها در قوه مجريه مسأله بوده که باید حل می شد؟!آیا فشار بر عزل معاونت سیاسی کشور نیز یک مسأله بود که می بایست حل بشود؟! 🔶حرمت سهم خواهی که فرموديد مسأله جدید است یا قبلا هم در انتخابات مجلس حرام بوده‌ است؟اگر قبلآ هم حرام بوده‌ چرا در لیست قبلي که جناب‌عالی و دوستانتان با آن وارد مجلس شدید این حرمت رعایت نشد؟! #روانبخش
  • IR ۰۹:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۵
    5 0
    ضد انقلاب هم نیستیم،وضعیت زندگی ما خراب است وگوش شنوایی نیست بی عدالتی وانت خواری در مملکت بیداد می کند.
  • تک سوتد DE ۰۹:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۵
    7 0
    بد بختی همین مصلحت اندیشی بودنتون
  • IR ۰۹:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۵
    2 4
    اصلاح طلب بهتر از شماهاست.
  • IR ۰۹:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۵
    5 2
    این نیروها هنگام دفاع ازحجاب و بازی کودکانه تصویب قانون جدید حجاب و عفاف، یک بازی برای سیاست بازان است که متدینین را سرگرم سازند، تا در بستر گذر زمان، بی حجابی و بی حیایی به یک امر عادی تبدیل شده و حساسیت ها کم شود.
  • IR ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۵
    11 0
    منفعت و مصلحت کی؟؟؟؟
  • FI ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۵
    3 0
    هدف فقط مشارکت است، مهم نیست چه کسانی سرنوشت مملکت را به عهده میگیرند، حتی اصلاح طلبان ستون پنجمی و کارگزاران انگلیسی
  • IR ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۵
    3 0
    هرگونه دریافت اجاره و فروش مسکن بدون مشخص بودن سند رسمی ملک و قرارداد و پرداخت مالیات صاحب خانه را جرم و پولشویی اعلام کنید و حساب های بانکی دریافت کننده را توقیف و فرد را مجازات مالی و مالیاتی کنید و فرد افشا کننده را پاداش دهید تا اتمام قرارداد غیر رسمی، مستاجر بماند و یا از فروشنده غیر رسمی، خسارت بگیرد. با افزایش مالیات سنگین برای صاحبان تعداد بیش از سه خانه خالی یا حداکثر به تعداد فرزندان به علاوه دو خانه خالی، در هر شهر از احتکار خانه جلوگیری کنید. برای کسانی که بیش از سه خانه یا حداکثر به تعداد فرزندان به علاوه دو خانه در هر شهر اجاره داده اند به عنوان صنعت اجاره خانه رفتار کرده و قوانین مالیاتی تجاری ایجاد کنید.
  • پسر IR ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۵
    15 1
    مشارکت بالا با این گرونی که هر روز شاهدیم
  • IR ۲۳:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۵
    6 0
    ما خیلی ساده لوح هستیم که بار دیگر به لیست اصولگرایان پیرو پاتال رای بدهیم.فقط جوانان مومن انقلابی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس