رئیس ستاد انتخابات کشور: ثبت نام نهایی داوطلبان مجلس قابل تمدید نیست

معاون سیاسی وزیر کشور و رئیس ستاد انتخابات گفت: ثبت نام نهایی داوطلبان مجلس دوازدهم که از امروز آغاز شده است و تا سوم آبادن ادامه دارد دیگر قابل تمدید نیست.

به گزارش مشرق، سید محمد تقی شاهچراغی، صبح امروز پنجشنبه و همزمان با آغاز ثبت نام نهایی داوطلبان مجلس شورای اسلامی در نشست خبری‌ گفت: ثبت نام نهایی داوطلبان مجلس دوازدهم امروز آغاز شده است و تا سوم آبان به مدت هفت روز از ساعت ۸صبح تا ۶ بعد از ظهر ثبت نام‌ صورت می‌گیرد.

معاون سیاسی وزارت کشور افزود: افرادی که در مرحله پیش ثبت نام را طی کرده و کد پیگیری دریافت کردند، می‌توانند وارد سامانه شوند و ثبت نام نهایی را انجام دهند. لازم به ذکر است ثبت نام از امروز تا روز سه شنبه ۳ آبان ادامه دارد و این مدت قابل تمدید نیست.

رئیس ستاد انتخابات کشور همچنین عنوان کرد: داوطلبان باید اطلاعات خواسته‌های جدیدی که در پرسشنامه قرار دارد، تکمیل کنند.

شاهچراغی افزود: البته امر داوطلبان در حین وارد کردن اطلاعات نیاز به ترک‌ اتاق را داشته باشند مانعی ندارد اما اگر تایید نهایی را بزنند، امکان برگشت و ویرایش وجود ندارد.

معاون سیاسی وزیر کشور خاطر نشان کرد: امکان ثبت نام در اختیار هر آن‌ کس‌ که احساس می‌کند می‌تواند در ‌انتخابات موثر باشد، گذاشته شده است.

ثبت نام نهایی داوطلبان مجلس شورای اسلامی از ساعت ۸ صبح روز پنجشنبه ۲۷ مهر به مدت یک هفته آغاز شد و داوطلبان می توانند از طریق پنجره واحد انتخابات وزارت کشور به نشانی keshvar.moi.ir بصورت برخط نسبت به تکمیل کاربرگ ثبت نام و بارگذاری مدارک و گواهی‌های مورد نیاز اقدام کنند.

آن دسته از داوطلبانی که در مرحله پیش ثبت نام، نام نویسی کرده و کد رهگیری دریافت کردند مجاز به ثبت نام نهایی هستند.

محمد تقی شاهچراغی معاون سیاسی وزیر کشور مدت زمان نام نویسی را بین ۳۰ تا ۴۵ دقیقه عنوان کرد و گفت که بستگی به بسته‌بندی دارد که داوطلبان از قبل انجام داده‌اند و باید اطلاعاتشان را از قبل آماده کنند که در اطلاعیه‌های ستاد انتخابات به اطلاع آنها خواهد رسید و در پیامک‌هایی که برای آنها رفته مشخص شده است.

رئیس ستاد انتخابات کشور درباره جابجایی حوزه انتخابیه گفت که در طول دوره ثبت نام نهایی، داوطلبان از صبح ۲۷ مهرماه تا ۱۸ بعدازظهر سوم آبان می توانند حوزه انتخابیه خود را جابجا کنند.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری روز جمعه ۱۱ اسفندماه برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس