نسل کُشی در غزه به روایت تصویر

جنبش مقاومت فلسطین حماس از جامعه بین‌الملل خواست که به مسئولیت خود درباره توقف تجاوز وحشیانه رژیم صهیونیستی به ملت فلسطین عمل کند.

به گزارش مشرق، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس خواستار مسئولیت‌پذیری جامعه بین‌الملل در قبال حملات ددمنشانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه شد.

حماس در این رابطه اعلام کرد: از جامعه بین‌الملل به ویژه شورای امنیت سازمان ملل متحد می‌خواهیم که به مسئولیت خود درباره توقف حملات وحشیانه اشغالگران علیه ملت ما عمل کنند.

جنبش حماس با اشاره به مواضع روسیه در قبال تجاوز وحشیانه رژیم صهیونیستی به غزه بیان کرد: مواضع روسیه که تلاش کرد قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل شامل آتش‌بس فراگیر و فوری و توقف حملات به غزه باشد را ارج می‌نهیم.

گفتنی است ارتش رژیم صهیونیستی برای سیزدهمین روز پیاپی بمباران مناطق مسکونی در غزه را ادامه می‌دهد. در نتیجه حملات وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی به غیر نظامیان در غزه، نزدیک به ۳۵۰۰ فلسطینی به شهادت رسیدند و بیش از ۱۲ هزار نفر دیگر نیز زخمی شدند که بنا بر آمار اعلامی از سوی وزارت بهداشت فلسطین بیشتر شهدا و زخمی ها را کودکان و زنان بی‌گناه فلسطینی تشکیل می‌دهند. ارتش رژیم صهیونیستی پس از جنایت هولناک قتل عام فلسطینیان در بیمارستان المعمدانی شدت حملات خود به غزه را افزایش داده و تنها طی ۲۴ ساعت گذشته صدها فلسطینی را به شهادت رسانده است.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
    0 0
    وظیفه تک تک شما حماس گرایان، جانفشانی در راه فلسطین و غزه است به جبهه های جنگ نوار غزه بشتابید و شربت شهادت را نوش جان کنید
  • IR ۱۹:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
    0 0
    خیبر خیبر یا صهیون جیش محمد قادمون ...
  • IR ۱۹:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
    0 0
    مشرق ترسو و بدبخت شعار به این قشنگی توی کامنتها و اخبار چرا چاپ نمیکنی . خیبر خیبر یا صهیون جیش محمد قادمون ... همه کامنتهای درپیت و بدردنخور دشمنان را چاپ میکنی و امثال این اشعار قشنگ را چاپ نمیکنی چرا؟ نکنه ترسیدی و بدبختی . این جمله کوچک همه محتوای همه اخبار تو را در بردارد بلکه بینهایت بیشتر . مشرق بی انصافی نکن از دشمن ما چاپ کردی از ما هم چاپ کن و بدان مشرق همه چیز در عمل که در این اشعار آمده است
  • IR ۲۱:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۸
    0 0
    اگر یکی از دو طرف کاملا نابود نشود درگیری ادامه خواهد یافت و مردم ایران فقط ضرر خواهند کرد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس