بایدن «سوال‌های سختی» از نتانیاهو خواهد پرسید

سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید اعلام کرد که رییس‌جمهور آمریکا در جریان سفر به اراضی اشغالی، «سوال‌های سختی» را از مقامات رژیم صهیونیستی درباره راهبرد آنها درباره جنگ غزه خواهد پرسید.

به گزارش مشرق، «جان کربی»، سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید اعلام کرد که جو بایدن، رییس‌جمهور آمریکا در سفر به تل‌آویو، «سوال‌های سختی» را بنیامین نتایناهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی خواهد پرسید.

کربی که بایدن را در سفر به اراضی اشغالی همراهی می‌کند در هواپیما در جمع خبرنگاران تشریح کرد که بایدن پرسش‌های سختی از نتانیاهو درباره راهبرد تل‌آویو در جنگ غزه خواهد پرسید.

رسانه‌های صهیونیستی دیروز دوشنبه اعلام کردند که سفر جو بایدن، رییس‌جمهور آمریکا به اراضی اشغالی ۵ ساعته خواهد بود.

آن‌گونه که وب‌سایت روزنامه «آروتز شوا» گزارش داده بایدن فردا چهارشنبه ساعت ۱۰ صبح (به وقت محلی) وارد تل‌آویو می‌شود و ساعت ۱۵ اراضی اشغالی را ترک می‌کند.

بنا بر گزارش‌ها رییس‌جمهور آمریکا در این سفر با بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر و اسحاق هرتزوگ، رییس رژیم صهیونیستی دیدار و گفت‌وگو خواهد کرد.

از آغاز عملیات بزرگ وغافلگیرانه «طوفان الاقصی» مقاومت فلسطین علیه رژیم صهیونیستی علاوه بر وزیر دفاع و فرمانده سنتکام، آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا هم برای دیدار و دل‌گرمی دادن به مقامات رژیم صهیونیستی به فلسطین اشغالی سفر کردند؛ بلینکن تاکنون دوباره به تل‌آویو سفر کرده است.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۶
    0 0
    وای وای وای نکشیمون یه موقع بایدن جان تیتر بزنید تروریست به ملاقات کودک کش میرود از خوشحالی نمیدونن چیکار کنن این بی همه چیز ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس