اعتصاب سراسری در کرانه باختری در واکنش به جنایت بیمارستان المعمدانی غزه

رسانه‌های فلسطینی از اعتصاب سراسری در کرانه باختری در واکنش به جنایت شب گذشته رژیم صهیونیستی در بمباران بیمارستان المعمدانی غزه خبر داد.

به گزارش مشرق، امروز (چهارشنبه، ۱۸ اکتبر) در دوازدهمین روز عملیات طوفان‌الاقصی علیه رژیم صهیونیستی و در پی تداوم جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه که آخرین آن، هدف قرار دادن بیمارستان «المعمدانی» است که صدها نفر طی آن به شهادت رسیدند، استان‌های مختلف در کرانه باختری برای اعلام همبستگی با مردم غزه، اعلام اعتصاب کردند.

به نوشته خبرگزاری فلسطینی «وفا»، با فراخوان نیروهای ملی و اسلامی، استان‌های مختلف کرانه باختری اعلام اعتصاب کردند.دانشگاه‌ها، بانک‌ها، کارگاه‌ها، فروشگاه‌ها و محل‌های تجاری تعطیل شدند و در عین حال از مردم خواسته شده تا به فعالیت‌های خود علیه رژیم صهیونیستی در کلیه مناطق و خیابان‌ها و میادین ادامه دهند.

فلسطینیان خشمگین در کرانه باختری از شب گذشته در مناطق مختلف کرانه باختری به خیابان آمده‌اند و خواستار کناره‌گیری رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین از قدرت به دلیل عدم شایستگی برای احقاق حق ملت فلسطین شدند.

رژیم صهیونیستی شب گذشته (سه‌شنبه، ۱۷ اکتبر) بیمارستان المعمدانی در غزه را بمباران کرد که تاکنون به شهادت بیش از ۵۰۰ نفر که اغلب آن‌ها زن و کودک هستند، منجر شده است.

از سوی دیگر، «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین که شب گذشته در اعتراض به هدف قرار گرفتن بیمارستان المعمدانی در غزه و شهادت صدها زن و کودک فلسطینی، دیدارش با جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا راکه قرار بود در اردن برگزار شود، لغو کرد، سه روز عزای عمومی در کرانه باختری اعلام کرده است.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس