کد خبر 1527198
تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۶:۴۵

به گزارش مشرق، مکرمی پور کارشناس مسائل بین الملل و امنیت ملی در کانال خود در ایتا به معرفی و بررسی اضلاع ششگانهٔ آشوب پرداخت و نوشت:

۱. ضلع اول: رسانه به محوریت اینترنشنال مجبور شد از شدت فشار و تهدیدات، انگلیس را رها کند و به امریکا برود. در حالیکه عابر بانکش یعنی عربستان با ایران وارد توافق‌های جدیدی شد و برخی از زنان فعال و مؤثرشان چنان همکارانشان را افشا کردند که نه از زن نشانی ماند و نه از زندگی و آزادی!

۲. ضلع دوم: منافقین بودند. آن‌ها جدا از دستگیری‌های گسترده شبکه خرابکاریشان توسط سربازان گمنام در خیابان‌های ایران، کیس‌های رایانه‌شان هم از آلبانی به ایران رسید. دولت آلبانی رویه‌اش را در مقابل منافقین تغییر داد.

۳. ضلع سوم: تجزیه‌طلبان بودند. کومله و پژاک از همان روز اول اتفاقات وقتی قصد ورود نیروهایشان به درون ایران را داشتند هدف موشک و راکت سپاه قرار گرفتند و امروز ارتش عراق و حشدالشعبی، در حال اخراج آن‌ها از این منطقه هستند.

۴. ضلع چهارم: اپوزیسیون خارج از کشور بود که بدنبال تشکیل شورای رهبری اپوزیسیون بودند تا اغتشاش را حول آن سامان بدهند. حالا آن فیل، موش زایید و از آن جمع، فقط پهلوی مانده که در تل‌آویو به دیدار کودک کشان برود!

۵. ضلع پنجم: آمریکا، سعودی، فرانسه و انگلیس بودند. رابرت مالی، مسئول میز ایران در امریکا از کار برکنار شد. امریکا بخشی از پول بلوکه ایران را برگرداند و وارد مذاکرات با ایران شد. سعودی، سفارتش را در ایران باز کرد و فرانسه که به قول مصی علینژاد، مکرون بهتر از پدرش بود، ناگهان وارد تعاملات جدی با ایران شد.

۶. ضلع ششم: رژیم صهیونیستی بعنوان مغز ماشین اغتشاش بود که از یک سو زیر ضربات انواع عملیات‌های مقاومت درون سرزمین‌های اشغالی قرار گرفت و از طرف دیگر خود اشغالگران علیه مصونیت قضایی نتانیاهو درون اسراییل را به‌هم ریخته‌اند.

پروژهٔ شش ضلعی آشوب با ضربات مقتدرانه جمهوری اسلامی روبرو شد تا دفع شر آن‌ها، مسیر پیشرفت کشور و حل مشکلات اقتصادی را هموارتر و زندگی برای ملت بزرگ ایران شیرین‌تر شود.

ان شاءالله این ثمره مقاومت است.


*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
    4 1
    بامنافقین و مخلان امنیت جامعه محکم وکوبنده برخورد کنین
  • IR ۱۹:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۶
    1 4
    روزهای شیرین و آرام و پرنشاطی را در روزهای ربیع الاول می‌گذرانیم.
  • محمد IR ۰۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
    0 0
    درود بر جمهوری اسلامی مقتدر

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس