پیوند قطعی ملت ایران و اهل بیت (ع) ناگسستنی و ابدی است

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: حضور باشکوه ملت مسلمان ایران در راهپیمایی اربعین ثابت کرد که پیوند قطعی ملت سربلند ایران و اهل بیت (ع) ناگسستنی و ابدی است.

به گزارش مشرق، محمدباقر قالیباف در نطق پیش از دستور جلسه علنی امروز (۲۰ شهریورماه) مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: در ابتدا فوت جانکاه ۶ کارگر زحمتکش و عزیز در انفجار معدن زغال سنگ البرز شرقی در طزره دامغان را به خانواده محترم آن عزیزان، جامعه کارگری کشور و آحاد ملت شریف ایران تسلیت می گویم.

وی بیان کرد: اینجانب به کمیسیون صنایع معادن مجلس مأموریت می‌دهم تا علل وقوع این حادثه را به سرعت و با توجه ویژه به قصور تقصیرهای احتمالی به خصوص در تأمین تجهیزات لازم برای جلوگیری از حوادث این چنینی و با عنایت به اظهارات سایر کارکنان و کارگران و شاهدان عینی مورد بررسی قرار دهند و گزارش آن را با فوریت در صحن ارائه کنند. این ضایعه تأسف بار باید تبدیل به فرصتی شود تا امنیت کارگران زحمتکش و مظلوم معادن مورد توجه عملی قرار گیرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همچنین به روح پاک دومین شهید محراب حضرت آیت الله مدنی که به دست منافقان کوردل به شهادت رسیده بود، درود می‌فرستم و یاد و خاطره مفسر قرآن، مبارز خستگی ناپذیر و اولین امام جمعه تهران حضرت آیت الله سیدمحمود طالقانی را به مناسبت فرا رسیدن سالروز وفات ایشان گرامی می‌دارم.

قالیباف تأکید کرد: بار دیگر حضور باشکوه ملت مسلمان ایران در راهپیمایی اربعین و افزایش جمعیت زائران ایرانی بنا بر آمارهای رسمی همچون گذشته ثابت کرد که پیوند قطعی ملت سربلند ایران و اهل بیت (ع) ناگسستنی و ابدی است. بدخواهان ایران به این جمع بندی رسیده اند که تا عشق اهل بیت و امام حسین (ع) در دل مردم ما زنده است، تسلط بر این آب و خاک ناممکن است.

وی اظهارداشت: همچنین از مسئولان اجرایی کشور که با مدیریت شایسته بسیاری از مشکلات زائران را نسبت به سال گذشته کاهش داده اند و باعث رضایت مردم شده اند، تشکر می‌کنیم و امیدوارم در سال آینده مشکلات باقیمانده مخصوصاً در حوزه حمل و نقل نیز برطرف شود و از ملت مهمان نواز عراق نیز که بی اعتنا به اختلاف افکنی های دشمنان اسلام و تشیع به بهترین وجه از تمام زائران استقبال کردند قدردانی ویژه می‌کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 6
  • همرزم هادی IR ۰۹:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۰
    1 0
    امام حسین ازهرزمانی تنهاتر است این سیل شاید یک حسین شناس هم نداشته باشد دراین سیل یکی توهستی یکی من؟!
  • IR ۰۹:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۰
    5 0
    بله مردم ارتباط شون با اهل بیت دلی است وکارهای شما خدشه ای به ان وارد نمیکند اما این مسله به شما چه ربطی دارد نکنه میخواهید بگید اینا که رفتن کربلا طرفدار شما هستند .
  • IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۰
    4 1
    خوب ماه صفر هم داره تموم میشه.مگه قول نداده بودی لایحه حجاب ،در این مدت تصویب بشه؟!
  • IR ۱۷:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۰
    0 0
    ولی روز اربعین مسیرهای تهران شمال قفل شد ولی مسیر های عراق نه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس